Jeg er gravid! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Frøken J.

anetteb skriver:

mange tak
vi følges også næsten ad.

Hvornår har du termin? Men ej hvor er det dejligt, og det er da også gået relativt stærkt for jer, hva?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Moar2011

anetteb skriver:

jo det gjorde det
er også rimelig overrasket, havde tante rose besøg for en måned siden, og det var en uge forsinket. utroligt at det har kunne lade sig gøre så hurtigt

& mange tak

Nogen er bare heldige, jeg nået slet ikke at få det røde .. hihi.

Anmeld

2. marts 2011

Anette&Sophia

Secrets skriver:

Hvornår har du termin? Men ej hvor er det dejligt, og det er da også gået relativt stærkt for jer, hva?

ehm ja, godt spørgsmål, min papmor lavede et lille regnestykke igår, 9. november.

men ved ikke hvornår man starter med at tælle uger fra?

og jo, det er gået meget hurtigt.

havde mit tante rose besøg for en måned siden, som iøvrigt var en uge forsinket, så det er rimelig godt klaret.

- der må være krudt i sprøjten

Anmeld

2. marts 2011

Frøken J.

anetteb skriver:

ehm ja, godt spørgsmål, min papmor lavede et lille regnestykke igår, 9. november.

men ved ikke hvornår man starter med at tælle uger fra?

og jo, det er gået meget hurtigt.

havde mit tante rose besøg for en måned siden, som iøvrigt var en uge forsinket, så det er rimelig godt klaret.

- der må være krudt i sprøjten

Ugerne tæller fra din sidste mens. første dag Så at jeg er fx 9+0 betyder jeg havde min sidste menstruations første dag for 9 uger siden Så sådan kan du regne det ud, og terminen kommer jo så også an på cykluslængde.

Men det er bare lækkert når det går stærkt, her lykkes det i 2. forsøg, så ja. Vi er åbenbart nogle ret fertile par

Anmeld

2. marts 2011

Anette&Sophia

Secrets skriver:

Ugerne tæller fra din sidste mens. første dag Så at jeg er fx 9+0 betyder jeg havde min sidste menstruations første dag for 9 uger siden Så sådan kan du regne det ud, og terminen kommer jo så også an på cykluslængde.

Men det er bare lækkert når det går stærkt, her lykkes det i 2. forsøg, så ja. Vi er åbenbart nogle ret fertile par

mange tak. så må jeg være 4+2 hi.

ja, vi er heldige.

Anmeld

2. marts 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

yahoooooo!

jeg er så happy!

baaaaabyyyyyyyyy

Tillykke

Jamen så er vi to fra en gamle klasse. Ønsker det går super for jer alle 3 (måske 4)

Anmeld

2. marts 2011

meem

Stoort tillykke

Anmeld

2. marts 2011

DLM

Tillykke hvor dejligt

Anmeld

2. marts 2011

Malthesmoar

anetteb skriver:

yahoooooo!

jeg er så happy!

baaaaabyyyyyyyyy

weeeeeeeeee tillykke

Anmeld

2. marts 2011

Benjamins'mor

Kæmpe stort tillykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.