Aftryk af hænder/fødder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.064 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Clisolka

Min kærste og jeg har haft snakket om, at vi gerne vil have taget aftryk af Isabellas hænder og fødder, men hvordan gør vi det bedst? Er der nogle af jer der har nogle gode idéer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

bb78 skriver:

Min kærste og jeg har haft snakket om, at vi gerne vil have taget aftryk af Isabellas hænder og fødder, men hvordan gør vi det bedst? Er der nogle af jer der har nogle gode idéer?

Vi laved hånd og fod aftryk ved 0-3-6-9 pg 12 mdr.

Både på et lærred og på den str body han brugte den mdr. 

Ved 1 og 2 år laved vi også gips aftryk.

Anmeld

2. marts 2011

Clisolka

Mor til Frederic skriver:

Vi laved hånd og fod aftryk ved 0-3-6-9 pg 12 mdr.

Var det også i gips?

Anmeld

2. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

bb78 skriver:

Var det også i gips?

kun ved 1 og 2 år...

de kan købes i bla panduro - bilka - føtex, de der sæt til at lave aftryk i/ med.

Anmeld

2. marts 2011

Clisolka

Nogle der bruger andet end gips?

Anmeld

2. marts 2011

kamtok

Vi lavede et aftryk i gips da han var 2 måneder, men hold nu op hvor var det svært at få sådan en lille fyr til at stå stille på flad fod (måtte prøve 4 gange).. Kan klart anbefale at lave det med "fingermaling" evt. på et lærred i stedet.. - Der kan man jo have den liggende og selv styre foden på den måde.. Ved ikke om det er nemmere, når de er 4 måneder - men kan ikke forestille mig det, da Jakob nærmest danser stepdans når han står på flad fod nu.. 

Anmeld

3. marts 2011

Clisolka

kamtok skriver:

Vi lavede et aftryk i gips da han var 2 måneder, men hold nu op hvor var det svært at få sådan en lille fyr til at stå stille på flad fod (måtte prøve 4 gange).. Kan klart anbefale at lave det med "fingermaling" evt. på et lærred i stedet.. - Der kan man jo have den liggende og selv styre foden på den måde.. Ved ikke om det er nemmere, når de er 4 måneder - men kan ikke forestille mig det, da Jakob nærmest danser stepdans når han står på flad fod nu.. 

Fingermaling er en god ide, den tanke havde slet ikke strejfet mig 

Anmeld

3. marts 2011

2babygirls

Vi lavede det der 3D gips aftryk da hun var en måned gammel, og for satan det var svært,... Så prøvede vi me fingermaling på hendes fod, men hele siden er bare rød

Såååå mon ikke det er nemmere når hun er 1 år ???
Tror først vi prøver der igen

Anmeld

3. marts 2011

Clisolka

Tina&Martin skriver:

Vi lavede det der 3D gips aftryk da hun var en måned gammel, og for satan det var svært,... Så prøvede vi me fingermaling på hendes fod, men hele siden er bare rød

Såååå mon ikke det er nemmere når hun er 1 år ???
Tror først vi prøver der igen

Jeg havde lidt overvejet at gøre det når hun evt. sover?

Anmeld

3. marts 2011

2babygirls

bb78 skriver:

Jeg havde lidt overvejet at gøre det når hun evt. sover?

Det gjorde vi os

Lod hende falde i søvn i mine arme, og efter en halv time forsøgte vi... hmmm gik ikke.. hun vågnede ved at det var koldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.