ØV vaskesnuller :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.933 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. februar 2008

sbs78

Hvorfor er det lige når man har købt noget lækkert tøj til ungerne. Ja så får det hurtigt vaskesnuller. Og jo jeg passer virkelig på mit tøj, ingen trumpler:P Det er specielt molo og katvig tøj der gør det. Det er pisse træls>(

Knus sidsel som lige er at stryge noget tøj:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2008

Rasmine

Vender du vrangen ud?
Det er p.... ærgerligt at det fnulrer, snulrer, ... eh...
Stryger???
Ungernes tøj? Altså, det hele?

Mette - som kun stryger når det er strengt nødvendigt.
(desværre)

Anmeld

21. februar 2008

sbs78

Vender du vrangen ud?
Det er p.... ærgerligt at det fnulrer, snulrer, ... eh...
Stryger???
Ungernes tøj? Altså, det hele?

Mette - som kun stryger når det er strengt nødvendigt.
(desværre)

Jep jeg vender vrangen ud på det. Ja jeg stryger næsten det hele:)) men det er fordi, at jeg næsten ikke kommer noget i trumpleren :P Jeg er meget hysterisk ang vores vasketøj(L)

Anmeld

21. februar 2008

Rasmine

Vil du ha et fritidsjob her?
;)
Min kæreste bruger skjorter på job hver dag, og hvem gider ikke stryge dem?
-Ham selv.

Hvem gider heller ikke?
-MIG.

Hvad gør manden så?
-Fedter sig godt og grundigt ind hos min mor, som nu stryger alle hans skjorter. SMART.

Anmeld

21. februar 2008

sbs78

Nej ellers tak hader at stryge(L)

Ja det med manden kender jeg godt, for sådan en her jeg også her hjemme. En ny skjorte hver dag:@
Men han er nu også flittig til at svinge jernet:D Så det er ikke kun mig der står for det:)
Det er da en dejlig mor du har(L)

Anmeld

22. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Sidsel...

Jeg har hørt noget om at man ikke skal bruge skyllemiddel, så slipper man for at tøjet bliver fnulleret.. Men jeg ved ikke om det passer... Jeg har aldrig brugt skyllemiddel, og vores tøj har aldrig været fnulret... (?) Ved ikke om der er nogen sammenhæng med det..(?) For jeg kommer næsten alt i trumpleren... Og det har ikke taget skade... :D

Knus fra Camilla. som hader vaksetøj og strygning... :P

Anmeld

22. februar 2008

Rasmine

Altså...
Her i Viborg området hedder det tumbler??
;)

Anmeld

22. februar 2008

LouiseViola

Jep det er altså drøn-ærgerligt med vaskefnuller, synes specielt at noget af Kavigs tøj er slemt til at få fnuller.
Tilgengæld kan jeg varmt anbefale Idats tøj, synes virkelig det holder form og farve, også selvom det er blevet vasket rigtig rigtig rigtig mange gange!
- Louise

Anmeld

25. februar 2008

Skovurt

Kender det lidt for godt - er drøn bitter over at have købt lækkert og fint molo tøj til drengen, som så bliver vildt nuset efter de første par vaske (som foregår med vrangen ud). Undrer mig egentlig lidt at det er et problem som især de dyre mærker har? (sådan oplever jeg det i hvert fald her)
Jeg opdagede at det der med tumbleren ikke gjorde nogen forskel her (stod ikke selv for vasketøjet i et par dage, og der kom alt i tumbleren, og ændrede hverken farve eller facon hurtigere end ellers), så nu ryger det hele i.
Men ... undre mig egentlig også at f.eks. en del af molos tøj kun kan tåle 30 graders vask - det synes jeg ikke er pokkers smart til baby/børne tøj :D (her får det dog 40 grader - så måske er fnuldret egentlig grundet for høje grader - ej vel?) (?)

Anmeld

25. februar 2008

Susan1978

Tror ikke der er noget at stille op..

Desværre er det mærker som katvig og molo og småfolk som fnuldrer allerede efter første vask.. Det kan ikke undgåes... desværre..

men de mødre der evt gerne vil købe brugt mærketøj i disse mærker er klar over at det kommer til at se sådan ud.. selvom det måske kun er brugt få gange..

men ja træls er det.

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.