Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Nogen der ved om avocado kan holde sig, hvis jeg tager det ud af skallen og moser det og hvor længe det kan holde sig?
Jeg er vild med avocado og smører det på fx knækbrød ell bare spiser det til salat ell aftensmaden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kloster skriver: Hej. Nogen der ved om avocado kan holde sig, hvis jeg tager det ud af skallen og moser det og hvor længe det kan holde sig? Jeg er vild med avocado og smører det på fx knækbrød ell bare spiser det til salat ell aftensmaden.
Hmm altså, det bliver vidst ret hurtigt brunt. Jeg kan dog huske vi lavede et eksperiment i bio i gym om at tilsætte et skvæt citron, så holdt det længere. Så har du så bare en lille bismag af citron
Hvis du moser det og putter noget i fx.. så tag stenen fra advokadoen og lig ned i.. så blir det ikk brunt
Secrets skriver: Hmm altså, det bliver vidst ret hurtigt brunt. Jeg kan dog huske vi lavede et eksperiment i bio i gym om at tilsætte et skvæt citron, så holdt det længere. Så har du så bare en lille bismag af citron
Super. Tak...
louise4060 skriver: Hvis du moser det og putter noget i fx.. så tag stenen fra advokadoen og lig ned i.. så blir det ikk brunt
det vidste jeg ikke, kan man virkelig det.. hvor smart
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128