Avocado.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Kloster

Hej.

Nogen der ved om avocado kan holde sig, hvis jeg tager det ud af skallen og moser det og hvor længe det kan holde sig?

Jeg er vild med avocado og smører det på fx knækbrød ell bare spiser det til salat ell aftensmaden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Frøken J.

Kloster skriver:

Hej.

Nogen der ved om avocado kan holde sig, hvis jeg tager det ud af skallen og moser det og hvor længe det kan holde sig?

Jeg er vild med avocado og smører det på fx knækbrød ell bare spiser det til salat ell aftensmaden.

Hmm altså, det bliver vidst ret hurtigt brunt. Jeg kan dog huske vi lavede et eksperiment i bio i gym om at tilsætte et skvæt citron, så holdt det længere. Så har du så bare en lille bismag af citron

Anmeld

2. marts 2011

louise8723

Hvis du moser det og putter noget i fx.. så tag stenen fra advokadoen og lig ned i.. så blir det ikk brunt

Anmeld

2. marts 2011

Kloster

Secrets skriver:

Hmm altså, det bliver vidst ret hurtigt brunt. Jeg kan dog huske vi lavede et eksperiment i bio i gym om at tilsætte et skvæt citron, så holdt det længere. Så har du så bare en lille bismag af citron

Super. Tak...

Anmeld

2. marts 2011

Isabella_mor

louise4060 skriver:

Hvis du moser det og putter noget i fx.. så tag stenen fra advokadoen og lig ned i.. så blir det ikk brunt

det vidste jeg ikke, kan man virkelig det.. hvor smart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.