Lasse har været snottet i 4 uger... hostet i 3 uger... og det hele kulminerede så i fredags med mellemørebetændelse og væske i ørerne... han er så pyller.. (klart) ... han er på penicilin, Bricanyl, panodil og saltvandsdråber for at løsne op...
Manden er i Tyskland og arbejde i denne uge, og han har det a helvede til fordi jeg står med det selv herhjemme...
og jeg startede på min nye praktik i sidste uge, og som det ser ud nu, har jeg allerede 3 fraværsdage.... og min 4 kommer imorgen, som det ser ud nu..
Kender ingen der kan passe ham, og fik at vide af lægen idag, at grunden til at penicilinen ikke virker er nok fordi det er en virus...... virus smitter, så må han ihvertfald ikke komme i dagpleje..
Så jeg står med røv dårlig samvittighed over min praktikplads, og en dreng der græder/brokker/pyller 85% af tiden.. nattesøvnen fungerer ikke lige optimalt, og jeg er ved at miste besindelsen.... dog tog min mormor og bedstefar herned igår og kiggede efter ham så jeg lige kunne vise mig på min praktikplads, men hun skulle hjem igår fordi hun skal til læge og andre ting vedr. hendes dårlige hjerte de næste par dage...(de bor 1½ time væk) ...
Jeg er træt, mine arme hænger nede ved jorden....
Har en dreng der hyler når han skal sove, når han vågner, når han skal spise, når han bliver sat på gulvet og skal lege og selv når han sidder ved mig.. har så ondt af ham! og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op... han er så træt da han ikke får sovet ordentligt...
Ja.. undskyld mit brokke indlæg... føler mig bare så alene... 
Anmeld