jeg er snart slidt op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Ryberg

Lasse har været snottet i 4 uger... hostet i 3 uger... og det hele kulminerede så i fredags med mellemørebetændelse og væske i ørerne... han er så pyller.. (klart) ... han er på penicilin, Bricanyl, panodil og saltvandsdråber for at løsne op...

Manden er i Tyskland og arbejde i denne uge, og han har det a helvede til fordi jeg står med det selv herhjemme...

og jeg startede på min nye praktik i sidste uge, og som det ser ud nu, har jeg allerede 3 fraværsdage.... og min 4 kommer imorgen, som det ser ud nu..

Kender ingen der kan passe ham, og fik at vide af lægen idag, at grunden til at penicilinen ikke virker er nok fordi det er en virus...... virus smitter, så må han ihvertfald ikke komme i dagpleje..

Så jeg står med røv dårlig samvittighed over min praktikplads, og en dreng der græder/brokker/pyller 85% af tiden.. nattesøvnen fungerer ikke lige optimalt, og jeg er ved at miste besindelsen.... dog tog min mormor og bedstefar herned igår og kiggede efter ham så jeg lige kunne vise mig på min praktikplads, men hun skulle hjem igår fordi hun skal til læge og andre ting vedr. hendes dårlige hjerte de næste par dage...(de bor 1½ time væk) ...

Jeg er træt, mine arme hænger nede ved jorden....

Har en dreng der hyler når han skal sove, når han vågner, når han skal spise, når han bliver sat på gulvet og skal lege og selv når han sidder ved mig.. har så ondt af ham! og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op... han er så træt da han ikke får sovet ordentligt...

Ja.. undskyld mit brokke indlæg... føler mig bare så alene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Lisette 84

Jeg kender det......... Man bliver virkelig slidt op når man er alene om et sygt barn... Når det så har stået på så længe som du skriver, og at I ikke engang får sovet igennem..... Uha......... jeg føler med dig.....

Det er pisse hårdt.........

Ønsker dig alt mulig held med det hele.... Håber han snart bliver rask igen...

Anmeld

2. marts 2011

Ryberg

Lisette 84 skriver:

Jeg kender det......... Man bliver virkelig slidt op når man er alene om et sygt barn... Når det så har stået på så længe som du skriver, og at I ikke engang får sovet igennem..... Uha......... jeg føler med dig.....

Det er pisse hårdt.........

Ønsker dig alt mulig held med det hele.... Håber han snart bliver rask igen...

TUSIND tak... det er altså rart med lidt medfølelse og medynk når man er på tude niveauet...

Anmeld

2. marts 2011

Lisette 84

Jeg synes ikke det er ynk.... Der er altså også grænser for hvad kroppen og derfor også psyken kan holde til....

Jeg selv havde en søn (min yngste)  Som nåede at være 5 mellemøre betændelser igennem, før lægerne sagde ok til dræn... Det er simpelthen noget af det mest opslidende at have et barn med mellemørebetændelse og længerevarende sygdom... Især når du er alene om det....

Jeg synes du skal tude lidt hvis du har brug for det....  Det kan jeg godt forstå at du har...

Anmeld

2. marts 2011

MariaJ

Nej, hvor kan jeg godt forstå dig. Du er jo supersej, og har holdt den gående længe. Jeg synes ikke det kommer i nærheden af ynk.

Du får lige et trøstekram herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.