Mine drenge har aldrig kunne sove i samme seng. Helt fra de var 3 uger har de sover hvert for sig, da de ellers fik vækket hinanden. Måske er dine nået dertil nu?
Men da mine var 6 mdr. Spiste vi dem af med grød/mos til aftensmad, så et dejligt langt bad og derefter lidt hygge på sofaen med mor og far, så de kunne "falde ned". Der læste vi en bog og sang en lille sang. Så fik de en flaske og så puttede vi dem i et helt mørkt rum (de er altid blevet puttet i et mørkt rum da de var små), så sagde vi nat nat gav dem et kys og gik ud af rummet. Nogen gange skulle vi ind et par gange og give sut og andre gange ikke.
Tror måske bare at du skal lave dit eget putte ritual som passer til jer, og så følge det hver dag, så de ikke er i tvivl om at nu skal de i seng og sove. Du skriver at du har prøvet at amme dem og så ligge dem op i sengen, og så græder de efter 10-15 min. Måske er det der du skal gå ind og give dem sutten, sige nat nat og gå ud igen. Og igen, igen, igen til de falder i søvn. Det er sindsygt hårdt, men det virkede her da vores ikke ville falde i søvn i deres senge, men i armene på os.
Håber at du finder på noget som virker for jer 

Anmeld