skal lige høre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Nanastep

- Nu har jeg haft plukveer det meste af morgen, de gør ikke ondt, har en stikken i maven nogengange, ellers bare lidt mens smerter, men har for sjov taget tid på mine plukveer for at i lige kunne give jeres mening,  ???????? altså min sammentrækninger er meget hårde, men skal de jo være, de gør ikke ondt, bare ubehageligt!

10.39 - 10.43 - 10.48 - 10.54 - 11.00 - 11.06 - 11.11 - 11.16 - 11.21 - 11.27 - 11.33 - 11.40 - 11.52 - 11.58 - 12.05 - 12.08 - 12.11 - 12.15

37+5 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Frk. Himmelblå

Hej dig.

Det er svært at give dig et svar. Det kan sagtens være ingenting. MEN det ville heller ikke overraske, hvis dine sammentrækninger bliver kraftigere inden for et døgn. Der kan godt være en fødsel på vej  meget snart .

Begge mine fødsler startede, som du beskriver. Men jeg har også oplevet de regelmæssige veer, uden at noget skete...

Pøj pøj

Anmeld

2. marts 2011

Nanastep

SeptemberBaby skriver:

Hej dig.

Det er svært at give dig et svar. Det kan sagtens være ingenting. MEN det ville heller ikke overraske, hvis dine sammentrækninger bliver kraftigere inden for et døgn. Der kan godt være en fødsel på vej  meget snart .

Begge mine fødsler startede, som du beskriver. Men jeg har også oplevet de regelmæssige veer, uden at noget skete...

Pøj pøj

ville heller ikke ligge noget stort i det, kunne være nogen havde oplevet det samme, f.eks ligesom dig . hehe .

men ja jeg må se tiden an

Anmeld

2. marts 2011

Frøken Sørensen

Det er svært at sige... Men mon ikke det bare er nogle sammentrækninger som kommer til at gå i sig selv igen! Men man ved jo aldrig!  Jeg havde selv MANGE plukveer og hele tiden i et helt døgn før min rigtige veer gik i gang!

Anmeld

2. marts 2011

Nanastep

Gitte85 skriver:

Det er svært at sige... Men mon ikke det bare er nogle sammentrækninger som kommer til at gå i sig selv igen! Men man ved jo aldrig!  Jeg havde selv MANGE plukveer og hele tiden i et helt døgn før min rigtige veer gik i gang!

nu må vi se hvordan de fortsætter - eller om de begynder at bide i min mave ..

ellers stopper det jo igen hehe

Anmeld

2. marts 2011

Maria-s

Jeg havde i uge 36+ det samme som dig... Det blev dog ikke til nogen fødsel da det gik i sig selv igen. Jeg er i dag 39+5 og stadig ingen baby i mine arme, trods mens-murren og plukveer, så som en sagde til mig: Tålmodighed, tålmodighed, tålmodighed! Men jo man har da lov at håbe så  for dig selvom jeg ikke deler ud af mit vestøv PT, det holder jeg til mig selv!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.