Nogen der står og mangler en træningspartner?? (Århus)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

09Baby

Hejsa ! Jeg er en pige på 22 år fra Århus som gerne vil igang med noget træning i fitnesscenter .. Skal tabe omkring 15 kg for at nå ned på min før-graviditetsvægt og tænkte at det sikkert er meget sjovere hvis man er 2

Har selv utrolig dårlig kondi og har aldrig trænet i fitnesscenter før så det er ikke træning på højt plan vi snakker om

Så håber da at der er nogen der er klar og friske på at smide nogle kg inden sommer??

Mvh. Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

twinboys

09Baby skriver:

Hejsa ! Jeg er en pige på 22 år fra Århus som gerne vil igang med noget træning i fitnesscenter .. Skal tabe omkring 15 kg for at nå ned på min før-graviditetsvægt og tænkte at det sikkert er meget sjovere hvis man er 2

Har selv utrolig dårlig kondi og har aldrig trænet i fitnesscenter før så det er ikke træning på højt plan vi snakker om

Så håber da at der er nogen der er klar og friske på at smide nogle kg inden sommer??

Mvh. Camilla

Havde jeg boet i Århus var jeg klart sprunget til... Trænger også til at få mig rørt...

Anmeld

2. marts 2011

Lunae

09Baby skriver:

Mvh. Camilla

Jeg træner i fitness World! Jeg går på hold om formiddagen og er rigtig glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.