Jer der har fulgt kostplanen-fremgang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.785 visninger
33 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Shibby

Hvordan går det med jeres madvaner og vægt?

For mit vedkommene:

-2,2 kg på 10 dage UDEN AT SULTE..!

Kostplanen og lidt motion er satme guld værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Carina1977

Shibby skriver:

For mit vedkommene:

Hvad er det for en kostplan du følger? hvad går det ud på?

Jeg kunne godt trænge til at tabe mig 15 kilo

Tillykke med det flotte vægttab

Anmeld

2. marts 2011

Shibby

Har sendt den til dig så du kan se den

Det er en plan fra slankedoktor, jeg følger den og notere på madlog OG DET VIRKER!!!!

Tak

Anmeld

2. marts 2011

09Baby

Det lyder effektivt - og Tillykke da

Kunne jeg få lov at se den kostplan også??

Anmeld

2. marts 2011

Lisette 84

Stort tillykke med det flotte vægttab... Selvom jeg ny synes du er smuk nok som du er....

Et lille spørgsmål........ Den kost-plan... er det en der er blevet lavet specielt til dig, eller er den en de har liggende som er mere generel... ? 

HVilken motion har du dyrket og hvor meget.... Jeg tænker mere...  hvor meget mon der skal til... ? 

Jeg har overvejet slankedoktor også, men jeg synes nu det er lidt dyrt

Jeg vil også meget gerne have et eksemplar... Nå nu du så gavmildt deler ud     -2,2 kg.. det er da virkelig flot...  

Jeg vil prøve og se om jeg kan gøre det samme....

Glæder mig til at følge med i de unge mødres drøm..... Jeg har generelt ikke fulgt så meget med i hverken de unge mødre (især ikke de sidste par år) eller de unge mødres drøm.... Men jeg er nu spændt på at følge med denne gang...Da jeg synes jeg især kan relatere til dig.....

Ha det godt

Anmeld

2. marts 2011

A&F

Shibby skriver:

For mit vedkommene:

Det er sku flot klaret. Glæder mig til at følge dig i de unge mødres drøm. Kunne man få en kopi af din kostplan?

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

Hvor skønt det virker...sådan...men det skulle det jo også gerne...tillykke med de først kilo.. over 4 pakker fars...det er jo en del..

Anmeld

2. marts 2011

Tanja84

Rigtig flot vægttab - Keep in going 

Hvis jeg må, ville jeg da også meget gerne have en kopi af kostplanen

Anmeld

2. marts 2011

Cris

Fantastisk!!!!! Man bliver træt at høre på mange der leder efter en mirakel, men du har selv sagt det: passe på hvad man spiser uden at sulte og lidt motion

Jeg tabte mig også meget godt dengang jeg har kun spist frugt til morgenmaden. Jeg har smidt i blenderen en meget moden pear, banan, nogle blåbær eller noget lignende, jeg har skiftet tit. Det var det jeg spiste derhjemme tidligt om morgenen. Og så da jeg endeligt kunne sidde ned igen ca kl 10 har jeg spist havregryn, altså den "rigtige" morgenmad. Og så frokost mellem 11.30 og 12.30 jeg jeg altid gør. Der røg også nogle kilo uden at jeg overhovedet tænkte på det! Jeg gjorde det dengang hun der fra du er hvad du spiser (og den engelske kollega sagde det også) at frugt om morgenen skulle være det bedste, da den sætter kroppen i gang... og det kunne jeg se, at det var rigtigt!

Anmeld

3. marts 2011

Shibby

-3,0 kg!

80.0 kg ligeud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.