Mavebilled i uge 29

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

betiinsen

B&J skriver:

hvor har du en find stor mave den er super flot der putter lille pigen jo dejligt

åh hvor er du sød, og tak ja håber også hun ligger godt derinde, det så sådan ud til 3d scanningen ihvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

B&J

betiinsen skriver:

åh hvor er du sød, og tak ja håber også hun ligger godt derinde, det så sådan ud til 3d scanningen ihvertfald

det er så dejligt... en rigtigt hygge putter

Anmeld

1. marts 2011

betiinsen

B&J skriver:

det er så dejligt... en rigtigt hygge putter

ja det er det helt sikkert.. hehe..

Anmeld

2. marts 2011

Lotus86

Whuuut Whuuuu.... Wow den er blevet flot - så fin og rund, blir misundelig hver gang

Og sødt 3D-billede, ser ud til hun får nogle rigtig fine kysselæber

Anmeld

2. marts 2011

Najsen86

flot rund mave

Anmeld

2. marts 2011

betiinsen

Lotus86 skriver:

Whuuut Whuuuu.... Wow den er blevet flot - så fin og rund, blir misundelig hver gang

Og sødt 3D-billede, ser ud til hun får nogle rigtig fine kysselæber

åhh søde, din mave er nu også flot stor og rund Synes de ligner meget hinanden jeg er bare lidt længere henne jo 

Ja er også super glad for 3d scanningen, kan kun varmt anbefalde det, det er en super fed oplevelse

Anmeld

2. marts 2011

Lotus86

betiinsen skriver:

åhh søde, din mave er nu også flot stor og rund Synes de ligner meget hinanden jeg er bare lidt længere henne jo 

Ja er også super glad for 3d scanningen, kan kun varmt anbefalde det, det er en super fed oplevelse

Ja det kunne jeg forestille mig Vi besluttede faktisk i går at vi gerne ville have en, så skal have bestilt tid her inden længe så jeg har noget at se frem til

Anmeld

2. marts 2011

betiinsen

Najsen86 skriver:

flot rund mave

tak

Anmeld

2. marts 2011

Kruse90

sikke en flot mave
Og skønt billede fra 3d scanningen.

Kram

Anmeld

2. marts 2011

betiinsen

Lotus86 skriver:

Ja det kunne jeg forestille mig Vi besluttede faktisk i går at vi gerne ville have en, så skal have bestilt tid her inden længe så jeg har noget at se frem til

kan jeg godt forstå, mener de siger det er bedst fra uge 24-31 ca.. jeg var i uge 28, og det var super godt, der havde hun også lidt fedt på kroppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.