Søger ventebukser i større størrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
730 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Kofoed.

Søger billige, gode og holdbare ventebukser i str 44/46. Maks pris pr stk 75 kr. Helst cowboystof, men godt bukser som ikke bliver for varme til sommer.

Hvis de lige er det jeg mangler, betaler jeg self proto.

Meget gerne billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Brix80

Hejsa.

Har du nogen ide om hvad det svare til i bukse størrelse? Jeg har et par virkelige lækre mørke jeans med smalle ben, mener det er str. 28 (graviditets str. altså større end normale 28'er). Nu her efter fødslen bruger jeg 32, så jeg går ud fra at det er nogenlunde lig hinanden.

Anmeld

1. marts 2011

Fru Nielsen

H&M har en masse lækre bukser og de har op til str 48....

Anmeld

1. marts 2011

Kofoed.

Brix80 skriver:

Hejsa.

Har du nogen ide om hvad det svare til i bukse størrelse? Jeg har et par virkelige lækre mørke jeans med smalle ben, mener det er str. 28 (graviditets str. altså større end normale 28'er). Nu her efter fødslen bruger jeg 32, så jeg går ud fra at det er nogenlunde lig hinanden.

Overhovedet ikke, hvis det er i tommer du mener er det 34/34. Men aner ikke om det er det du mener.

Anmeld

1. marts 2011

Kofoed.

Fru Nielsen skriver:

H&M har en masse lækre bukser og de har op til str 48....

Var også der dag, men synes ikke jeg vil give 250-350 på bukser jeg kun kan bruge i maks 6 måneder, når jeg nu også skal have mere end et par. Fandt et par til 179 jeg kunne li, men tænkte bilka have nogen og ville kigge der først så, men er det bare mig der er blind eller sægler bilka ikke vente tøj mere?

Anmeld

1. marts 2011

kamtok

Kofoed33 skriver:

Var også der dag, men synes ikke jeg vil give 250-350 på bukser jeg kun kan bruge i maks 6 måneder, når jeg nu også skal have mere end et par. Fandt et par til 179 jeg kunne li, men tænkte bilka have nogen og ville kigge der først så, men er det bare mig der er blind eller sægler bilka ikke vente tøj mere?

Jo det gør de, men de gemmer det bare rigtig godt... I vores Bilka (Fields) er der kun meget lidt ventetøj og det er gemt rigtig godt væk mellem en masse af deres tøj til store piger..

Anmeld

1. marts 2011

Fru Nielsen

Kofoed33 skriver:

Jeg har været i bilka i Holstebro, og der syntes jeg ikke jeg har kunne finde graviditetstøj.... Men der koster bukserne nu også omkring de 250-400 kr.

Jeg har 3 par graviditetsbukser, og har købt dem i H&M og efter min sidste graviditet brugte jeg faktisk mine graviditets bukser noget tid efter også... Og du ka jo sætte dem til salg bagefter!

Ellers prøv og kig på guloggratis.

Anmeld

1. marts 2011

Kofoed.

kamtok skriver:

Jo det gør de, men de gemmer det bare rigtig godt... I vores Bilka (Fields) er der kun meget lidt ventetøj og det er gemt rigtig godt væk mellem en masse af deres tøj til store piger..

Sådan er det også i Kolding Men så er det jo ikke bedre, at der ikke er nogle medarbejder nogle steder.

Anmeld

1. marts 2011

Kofoed.

Fru Nielsen skriver:

Jeg har været i bilka i Holstebro, og der syntes jeg ikke jeg har kunne finde graviditetstøj.... Men der koster bukserne nu også omkring de 250-400 kr.

Jeg har 3 par graviditetsbukser, og har købt dem i H&M og efter min sidste graviditet brugte jeg faktisk mine graviditets bukser noget tid efter også... Og du ka jo sætte dem til salg bagefter!

Ellers prøv og kig på guloggratis.

Ja, sådan kan man også, men med tvillinger på vej, vil vi gerne spare på alt, men kigger også rundt på DBA og Gul & gratis, synes bare det er nemmer og mere målrettet herinde

Anmeld

1. marts 2011

Fru Nielsen

Kofoed33 skriver:

Ja, sådan kan man også, men med tvillinger på vej, vil vi gerne spare på alt, men kigger også rundt på DBA og Gul & gratis, synes bare det er nemmer og mere målrettet herinde

Prøv at hør mullesmith, ku være hun havde noget.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.