hemorider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.737 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. oktober 2008

Anonym trådstarter

hej alle jeg vælger af hver ano i den da jeg synes det er pinligt..
men jeg har fået en hemoride.. også tænket jeg på om man skal til lægen eller om det kan købes noget i håndkøb..

og hvad er en hemoride enlig..?

mvh ano der er ret flov:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2008

quar20

http://www.graviditetspleje.dk/page5.asp?ML=5

Her er en side som forklarer om hvad hæmorider er, og hvorfor det rammes og hvad man kan købe osv..!

Håber du kan bruge det..

Knus Maria

Anmeld

6. oktober 2008

twinboys

Anonym skriver:

hej alle jeg vælger af hver ano i den da jeg synes det er pinligt..
men jeg har fået en hemoride.. også tænket jeg på om man skal til lægen eller om det kan købes noget i håndkøb..

og hvad er en hemoride enlig..?

mvh ano der er ret flov:$

Av for søren har hørt at sådanne nogen kan gøre ondt, især når man skal af med affør...

Majbritt(H)

Anmeld

6. oktober 2008

Janep

hej hej ..

jeg havde selv en da jeg var gravid AC3 virkede rigtig godt for mig ... og så gik den væk af sig selv igen da jeg havde født :)

Man kan os få dem selv om man ikk er gravid .. min kæreste har en og han bruger et eller andet creme ham har fået ved lægen - han har fået et tilbud om at få den opereret væk men det vil han ikke.

så man kan os få den operert væk .. men hvis du er gravid vil jeg andbefale dig at bruge AC3 og så går den nok væk igen af sig selv når du har født

(H) herfra

Anmeld

6. oktober 2008

Annikaa

Så pinligt er det da heller ikke. Mange får dem under og efter graviditet. Jeg har fået efter, og kan godt sige dig jeg har ondt af dig, for det gør ´sku nas.

Men jeg nævnte det for min læge da jeg var til 5 ugers tjek med Sander og fik bare oget crem. men har så ikke lige fået det brugt for synes den var ved at gå i sig selv igen. Men i går oplevede jeg lige smerten igen, så jeg må nok heller. Men drik messer af vand det fik jeg afvide, og synes også som sagt at det var ved at gå i sig selv igen.

Men altså der er rigtig mange der får sådan noget. Så du skal ikke være flov over at købe det :)

held og lykke med din ;)

Annika

Anmeld

6. oktober 2008

Anonym trådstarter

jamen jeg har først fået dem efter graviliten..

Anmeld

10. oktober 2008

Jordbærpigen

Det er normalt at få hæmorider i forbindelse med forstoppelse og lign. da man på den måde "trykker" noget mere og dermed sprænger nogle blodkar i endetarmen. Helt normalt og kan behandles med div. cremer og HUSK så man får maven igang igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.