hjælp piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

lucas<3

heej piger.

har et lille problem med lucas han gider ikk rigtig og ha grød eller mos efter han har haft virus i en lille uges tid..

skal jeg bare blive ved med og lave det så han får en ske a gangen,?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

afrobabies

luppe-laban skriver:

heej piger.

har et lille problem med lucas han gider ikk rigtig og ha grød eller mos efter han har haft virus i en lille uges tid..

skal jeg bare blive ved med og lave det så han får en ske a gangen,?

Ja, jeg synes bare at du skal blive ved med at give ham. Får han flaske eller bryst, fordi så kunne du evt. give lidt mere af det

Anmeld

1. marts 2011

lucas<3

victoria2008 skriver:

Ja, jeg synes bare at du skal blive ved med at give ham. Får han flaske eller bryst, fordi så kunne du evt. give lidt mere af det

har får flaske. 225ml

Anmeld

2. marts 2011

afrobabies

luppe-laban skriver:

har får flaske. 225ml

Ok, så bare giv ham lidt mere af det, indtil han er helt klar til at spise fuld portion af grød Hvor gammel er han? Får han 225 ml i flaske i løbet af en dag, fordi det lyder ikke af meget....

Anmeld

2. marts 2011

lucas<3

victoria2008 skriver:

Ok, så bare giv ham lidt mere af det, indtil han er helt klar til at spise fuld portion af grød Hvor gammel er han? Får han 225 ml i flaske i løbet af en dag, fordi det lyder ikke af meget....

han er lidt over 6 måneder..

Anmeld

2. marts 2011

bumble

vi har også lige været turen igennem med at Clara ikke har ville spise sin grød/mos imens hun har været syg. Så hun har fået tilbudt små smagsprøver til alle måltiderne, (næsten ligesom at starte forfra) Nu har hun været frisk en lille uges tid, og appetitten til mos/grød er først vendt tilbage igår hvor hun spiste en hel portion  Så tag det stille og roligt og tilbyd smagsprøver, og lige pludseligt spiser de igen

Anmeld

2. marts 2011

afrobabies

luppe-laban skriver:

han er lidt over 6 måneder..

Så skal han minimum have 400 ml. mælk om dagen, for at få dækket jern behovet...

Anmeld

2. marts 2011

lucas<3

bumble skriver:

vi har også lige været turen igennem med at Clara ikke har ville spise sin grød/mos imens hun har været syg. Så hun har fået tilbudt små smagsprøver til alle måltiderne, (næsten ligesom at starte forfra) Nu har hun været frisk en lille uges tid, og appetitten til mos/grød er først vendt tilbage igår hvor hun spiste en hel portion  Så tag det stille og roligt og tilbyd smagsprøver, og lige pludseligt spiser de igen

så gør jeg det rigtig ..

han får os smags prøver. men det går frem ad.

Anmeld

2. marts 2011

lucas<3

victoria2008 skriver:

Så skal han minimum have 400 ml. mælk om dagen, for at få dækket jern behovet...

nåår men han får 4-5 flasker om dagen

Anmeld

2. marts 2011

afrobabies

luppe-laban skriver:

nåår men han får 4-5 flasker om dagen

Ok, så er jeg mere rolig Han skal nok blive klar til grød igen... Maven skal bare ælige finde ud af at den godt kan tage det igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.