smider den lige her også...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Maja88

ja så er det jo på torsdag, jeg bliver mor for første gang..

er som sådan bevidst ikke nervøs over det, men tror min krop er det ubevidst...

gør ikke andet end at tude... sover ikke ordentlig om natten..

jeg skal have PKS og er begyndt at blive mere og mere nervøs.

1 er jeg først får et mødetidspunkt i morgen

2. jeg er aldrig blevet opereret før. og hvad nu hvis der sker noget når de skærer i mig? er jeg nu bedøvet nok???

3: bliver jeg nu en god mor??? Hva nu hvis jeg ikke kan trøste den lille...

osv osv.

ja alle de ting farer igennem mit hovede i de her tider.. og det gør faktisk jeg har haft hovedpine i over en uge,,¨

er jeg unormal eller?? (undskyld det blev langt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

PeruBaby

Maja88 skriver:

ja så er det jo på torsdag, jeg bliver mor for første gang..

er som sådan bevidst ikke nervøs over det, men tror min krop er det ubevidst...

gør ikke andet end at tude... sover ikke ordentlig om natten..

jeg skal have PKS og er begyndt at blive mere og mere nervøs.

1 er jeg først får et mødetidspunkt i morgen

2. jeg er aldrig blevet opereret før. og hvad nu hvis der sker noget når de skærer i mig? er jeg nu bedøvet nok???

3: bliver jeg nu en god mor??? Hva nu hvis jeg ikke kan trøste den lille...

osv osv.

ja alle de ting farer igennem mit hovede i de her tider.. og det gør faktisk jeg har haft hovedpine i over en uge,,¨

er jeg unormal eller?? (undskyld det blev langt)

Jeg tror ikke at du har noget at være nervøs over Du bliver helt sikkert en god mor og du kommer helt sikkert til at kunne trøste dit barn, men du skal nok - ligesom alle andre - give det lidt tid... så finder man ud af hvad alle de forskellige typer skrig betyder Så lad vær med at blive ked hvis du synes det er svært til at starte med - I skal jo lige have lov til at lære hinanden at kende.

Mht. frygten gor KS så kan jeg godt følge dig lidt. Var også glad for at der ikke var nogen der skulle skære mig, da jeg heller ikke er blevet opereret før. Når det er sagt, så har lægerne jo prøvet det 1000 gange før... og det kommer til at gå fint. Prøv at fokusere lidt mere på resultatet  - og få måske forberedt de sidste ting, så kommer tiden til at flyve afsted - og lige pludselig er du MOR

Anmeld

2. marts 2011

Maria-s

Først får du lige en krammer og så beklager jeg at jeg ikke allerede i går fik skrevet til dig.

Først så vil jeg sige at jeg kan GODT forstå at du er nervøs over at skulle have KS, MEN som PErubaby også skriver, så er det noget som lægerne har prøvet SÅ mange gange, at det kommer selvfølgelig til at forløbe smertefrit og lige ud af landevejen. Du må istedet fokusere på de positive ting i det DU SKAL NU VÆRE MOAR  Der er en masse professionelle omkring dig/ jer til at sikre at jeres barn kommer til verdenen i trygge rammer. DU SKAL VÆRE MOAR I MORGEN!!!  Jamen altså jeg sidder jo her som på NÅLE og er så pisseutålmodig over at min Noah kan risikere ikke at ville vise sig før om hvad der føles som ÅR - DU SKAL VÆRE MOAR I MORGEN   (det kunne nu have været sjovt hvis vi var havnet på fødegangen på samme tid, men altså jeg har bare ondt sådan uden at det så gider blive til mere, så jeg er ved at "opgive", troede ellers liiiige i går da jeg havde to plukveer efter hinanden der bed lidt mere end normalt.. men nej  )

Du må jo så have fået mødetidspunkt i dag? Noget du vil fortælle?

Mht. bedøvelsen så skal du slet ikke være nervøs Selvfølgelig vil du kunne mærke at de rykker i dig, altså det fysiske i det (det er i hvert fald hvad jeg har hørt) men altså du vil ikke kunne mærke det sådan smertemæssigt! Forstår du hvad jeg mener? (det ved du jo nok også godt selv inderst inde )

Og så det sidste punkt du skriver? ja jeg sætter en masse smilyer fordi jeg tror du da tænker det samme som vi alle gør/ eller har gjort. Jeg tænker da også om jeg vil kunne tolke signaler, kan han nu sutte ordentligt, vil jeg nu vågne om natten osv. osv. Men øvelse gør mester og ja det vil tage noget tid inden vi lære at skille de forskellige gråd ad, inden vi sikkert lykkedes med at få amningen op at køre, inden vi ligger os til at sove om natten uden at være bange for ikke at vågne. Men vi lære det og jeg er sikker på at vi bliver de bedste til det ligesom alle andre her i vores gruppe

DU SKAL VÆRE MOR I MORGEN (I MORGEN!!!)  JEg sidder her med sommerfugle i maven på dine vejne, tåre i øjnkrogen og et kæmpe smil på mine læber. Hold op tiden er gået stærkt! Det var jo næsten lige i går vi så på 2 fine streger og tænkte; jeg skal være mor!!?!!......

Anmeld

2. marts 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

Først får du lige en krammer og så beklager jeg at jeg ikke allerede i går fik skrevet til dig.

Først så vil jeg sige at jeg kan GODT forstå at du er nervøs over at skulle have KS, MEN som PErubaby også skriver, så er det noget som lægerne har prøvet SÅ mange gange, at det kommer selvfølgelig til at forløbe smertefrit og lige ud af landevejen. Du må istedet fokusere på de positive ting i det DU SKAL NU VÆRE MOAR  Der er en masse professionelle omkring dig/ jer til at sikre at jeres barn kommer til verdenen i trygge rammer. DU SKAL VÆRE MOAR I MORGEN!!!  Jamen altså jeg sidder jo her som på NÅLE og er så pisseutålmodig over at min Noah kan risikere ikke at ville vise sig før om hvad der føles som ÅR - DU SKAL VÆRE MOAR I MORGEN   (det kunne nu have været sjovt hvis vi var havnet på fødegangen på samme tid, men altså jeg har bare ondt sådan uden at det så gider blive til mere, så jeg er ved at "opgive", troede ellers liiiige i går da jeg havde to plukveer efter hinanden der bed lidt mere end normalt.. men nej  )

Du må jo så have fået mødetidspunkt i dag? Noget du vil fortælle?

Mht. bedøvelsen så skal du slet ikke være nervøs Selvfølgelig vil du kunne mærke at de rykker i dig, altså det fysiske i det (det er i hvert fald hvad jeg har hørt) men altså du vil ikke kunne mærke det sådan smertemæssigt! Forstår du hvad jeg mener? (det ved du jo nok også godt selv inderst inde )

Og så det sidste punkt du skriver? ja jeg sætter en masse smilyer fordi jeg tror du da tænker det samme som vi alle gør/ eller har gjort. Jeg tænker da også om jeg vil kunne tolke signaler, kan han nu sutte ordentligt, vil jeg nu vågne om natten osv. osv. Men øvelse gør mester og ja det vil tage noget tid inden vi lære at skille de forskellige gråd ad, inden vi sikkert lykkedes med at få amningen op at køre, inden vi ligger os til at sove om natten uden at være bange for ikke at vågne. Men vi lære det og jeg er sikker på at vi bliver de bedste til det ligesom alle andre her i vores gruppe

DU SKAL VÆRE MOR I MORGEN (I MORGEN!!!)  JEg sidder her med sommerfugle i maven på dine vejne, tåre i øjnkrogen og et kæmpe smil på mine læber. Hold op tiden er gået stærkt! Det var jo næsten lige i går vi så på 2 fine streger og tænkte; jeg skal være mor!!?!!......

Så godt skrevet!! Jeg fik heller ikke svaret igår Maja, for jeg var lidt i tvivl om hvad jeg skulle skrive. Ikke fordi jeg er i tvivl om, om du bliver en god mor, om bedøvelsen virker osv., men fordi jeg ikke vidste hvordan jeg skulle "formidle" det, uden at det lød som "ja ja, slap nu af, det går jo fiiint det hele"... 

Men det magtede Maria lige for mig! Jeg håber du har fået et tidspunkt for KS nu, og at I kan nyde det sidste døgn (eller mindre?) sammen, inden I bliver forældre.. Se nogle gode film, snak, kys, gå en tur. Lav noget god mad, tag et langt bad, afled tankerne, men forbyd ikke dig selv at tænke på Jeres lille beds, som I skal møde imorgen - IMORGEN!!! 

Jeg glæder mig sådan til at se billeder og læse FB og høre at alt er gået helt og aldeles fantastisk!

Anmeld

2. marts 2011

Maja88

årgh hvor er du sød Maria!

Men ja tror også bare der er mine hormoner som spiller mig et puds...

for som jeg skriver et andet sted,,, så kan jeg jo ikke vente med at få det lille væsen ud, som jeg jo allerede nu elsker overalt på jorden.. og ja skal da nok klare den... hvorfor skulle jeg ikke det.. er jo ikke den første mor i verden men ja,.,...

ja jeg skal være mor i morgen... er såååååååå vildt.. har rigtig  mange sommerfugle i maven og går faktisk bare og venter på kl bliver 17 så jeg kan ringe ind og få tidspunktet på kejsersnittet af vide.... er du gal der er lang tid til kl er 17 Kan de ikke bare fortælle mig det nu.......!

Krydser fingre for du går i fødsel i løbet af dagen så vi kan komme til at ligge sammen hehe.

du får lige et

Anmeld

2. marts 2011

Maja88

så tuder man bare endnu mere over jeres søde ord..

Anmeld

2. marts 2011

Maja88

så kom der tidspunkt på,....

skal møde på H3 i morgen 11.30 og går alt vel så kommer vi til halv 1.. men det er kun hvis alt er løbet efter planen og der ikke har været noget akut.

Anmeld

2. marts 2011

AnneBJ

Maja88 skriver:

så kom der tidspunkt på,....

skal møde på H3 i morgen 11.30 og går alt vel så kommer vi til halv 1.. men det er kun hvis alt er løbet efter planen og der ikke har været noget akut.

Ih hvor spændende med et tidspunkt!!

Al mulig held og lykke, håber I kan nyde aftenen og få sovet i nat!

Anmeld

2. marts 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

Ih hvor spændende med et tidspunkt!!

Al mulig held og lykke, håber I kan nyde aftenen og få sovet i nat!

manden skal nok sove men ikke mig hehe... og skal op halv 5-5 og spise...

Anmeld

3. marts 2011

Maria-s

Uhhh tænker på dig/ jer i dag Maja  vil glæde mig til at høre alt er gået godt og I har fået jeres guld i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.