Maria-s skriver:
Først får du lige en krammer og så beklager jeg at jeg ikke allerede i går fik skrevet til dig.
Først så vil jeg sige at jeg kan GODT forstå at du er nervøs over at skulle have KS, MEN som PErubaby også skriver, så er det noget som lægerne har prøvet SÅ mange gange, at det kommer selvfølgelig til at forløbe smertefrit og lige ud af landevejen. Du må istedet fokusere på de positive ting i det
DU SKAL NU VÆRE MOAR
Der er en masse professionelle omkring dig/ jer til at sikre at jeres barn kommer til verdenen i trygge rammer. DU SKAL VÆRE MOAR I MORGEN!!!
Jamen altså jeg sidder jo her som på NÅLE og er så pisseutålmodig over at min Noah kan risikere ikke at ville vise sig før om hvad der føles som ÅR - DU SKAL VÆRE MOAR I MORGEN 
(det kunne nu have været sjovt hvis vi var havnet på fødegangen på samme tid, men altså jeg har bare ondt sådan uden at det så gider blive til mere, så jeg er ved at "opgive", troede ellers liiiige i går da jeg havde to plukveer efter hinanden der bed lidt mere end normalt..
men nej
)
Du må jo så have fået mødetidspunkt i dag? Noget du vil fortælle? 
Mht. bedøvelsen så skal du slet ikke være nervøs
Selvfølgelig vil du kunne mærke at de rykker i dig, altså det fysiske i det (det er i hvert fald hvad jeg har hørt) men altså du vil ikke kunne mærke det sådan smertemæssigt!
Forstår du hvad jeg mener? (det ved du jo nok også godt selv inderst inde
)
Og så det sidste punkt du skriver?
ja jeg sætter en masse smilyer fordi jeg tror du da tænker det samme som vi alle gør/ eller har gjort.
Jeg tænker da også om jeg vil kunne tolke signaler, kan han nu sutte ordentligt, vil jeg nu vågne om natten osv. osv. Men øvelse gør mester og ja det vil tage noget tid inden vi lære at skille de forskellige gråd ad, inden vi sikkert lykkedes med at få amningen op at køre, inden vi ligger os til at sove om natten uden at være bange for ikke at vågne. Men vi lære det og jeg er sikker på at vi bliver de bedste til det
ligesom alle andre her i vores gruppe 
DU SKAL VÆRE MOR I MORGEN (I MORGEN!!!)
JEg sidder her med sommerfugle i maven på dine vejne, tåre i øjnkrogen og et kæmpe smil på mine læber. Hold op tiden er gået stærkt! Det var jo næsten lige i går vi så på 2 fine streger og tænkte; jeg skal være mor!!?!!......

Så godt skrevet!! Jeg fik heller ikke svaret igår Maja, for jeg var lidt i tvivl om hvad jeg skulle skrive. Ikke fordi jeg er i tvivl om, om du bliver en god mor, om bedøvelsen virker osv., men fordi jeg ikke vidste hvordan jeg skulle "formidle" det, uden at det lød som "ja ja, slap nu af, det går jo fiiint det hele"...
Men det magtede Maria lige for mig! Jeg håber du har fået et tidspunkt for KS nu, og at I kan nyde det sidste døgn (eller mindre?) sammen, inden I bliver forældre.. Se nogle gode film, snak, kys, gå en tur. Lav noget god mad, tag et langt bad, afled tankerne, men forbyd ikke dig selv at tænke på Jeres lille beds, som I skal møde imorgen - IMORGEN!!! 
Jeg glæder mig sådan til at se billeder og læse FB og høre at alt er gået helt og aldeles fantastisk!