brystreduktion??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg har Kraftige Rygsmerter og nakkesmerter hver dag pga. mine bryster, De er en J skål, Er det sådan man kan søge igennem lægen at få tilskud til det, ligesom med psykologer osv.. ?? Og hvis man kan, hvordan går man det ?? Har ikke råd til at betale selv nemlig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jeg har Kraftige Rygsmerter og nakkesmerter hver dag pga. mine bryster, De er en J skål, Er det sådan man kan søge igennem lægen at få tilskud til det, ligesom med psykologer osv.. ?? Og hvis man kan, hvordan går man det ?? Har ikke råd til at betale selv nemlig..

Din læge skal sende en henvisning og så bliver der vurderet på om du kan få en sådan operation....og nej, så koster det dig ikke noget.

Held og lykke..

Anmeld

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

du skal tage til læge og fortælle om din situation... det er forfærdeligt at have ondt i ryggen...

jeg skal ikke kunne sige om de sådan lige uden videre henviser til operation, eller om du først skal forsøge at træne dine rygmuskler osv...

Anmeld

1. marts 2011

fønix

Anonym skriver:

hvis det går ud over din fysisk og du har ondt kan du få det ordnet så skal du et smut til lægen og sige hvordan det går dig på

håber du kan få det ordnet for det er da rigtig træls

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Din læge skal sende en henvisning og så bliver der vurderet på om du kan få en sådan operation....og nej, så koster det dig ikke noget.

Held og lykke..

Okay tak så vil jeg straks tage kontakt til lægen imorgen tidlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.