Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sælges: barnevognsrang fra Lamaze - kan vendesStr.: billedeFarve: billedeStand: næsten som ny - brugt i kort tid i vuggenPris: 170.- hos BabySamPris hos mig: 115.- (jeg betaler porto som brev)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Sælges: barnevognsrang fra Lamaze - kan vendesStr.: billedeFarve: billedeStand: næsten som ny - brugt i kort tid i vuggenPris: 170.- hos BabySamPris hos mig: 115.- (jeg betaler porto som brev)
Kan den stå af sig selv på gulvet ?
morethanperfect skriver: Kan den stå af sig selv på gulvet ?
Nej, det er den "bløde model" - der er sådanne blå snore til at binde den fast med (den kan bruges i barnevognen, vuggen, tremmesenge og kravlegården)
Nadia&Daniel skriver: Nej, det er den "bløde model" - der er sådanne blå snore til at binde den fast med (den kan bruges i barnevognen, vuggen, tremmesenge og kravlegården)
Øv
Hvad r prisen??hahah god morgen mand Den står der jo.Jeg syntes den er super fin.Og vil gerne have sådan en.Men kan ikke rigtig bestemme mig for om jeg tør at købe, når jeg ikke ved om vi kan få børn:s
Kruse90 skriver: Hvad r prisen??hahah god morgen mand Den står der jo.Jeg syntes den er super fin.Og vil gerne have sådan en.Men kan ikke rigtig bestemme mig for om jeg tør at købe, når jeg ikke ved om vi kan få børn:s
Den er nemlig rigtig fin du må i tænkeboksen
for at det lykkes Jer
Nadia&Daniel skriver: Den er nemlig rigtig fin du må i tænkeboksen for at det lykkes Jer
Ja det er jeg da nødt tilhehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128