er det mig der er skør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg kan sagtens se din streg på testen....

Den er mere til venstre i det ovale vindue end den er i midten eller til højre

Så tillykke søde dig... for du skal være Mor!! Og det er ikk spor tidligt at du har graviditetssymptomer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Sphynxlover

Kan godt ane der er et eller andet så krydser alt hva jeg har for dig men ved ikke om det er for tidligt at teste endnu ?

Mht dine symptomer kunne det meget vel være en spirrevip

Anmeld

2. marts 2011

Anonym trådstarter

Anjamichell skriver:

Jeg kan sagtens se din streg på testen....

Den er mere til venstre i det ovale vindue end den er i midten eller til højre

Så tillykke søde dig... for du skal være Mor!! Og det er ikk spor tidligt at du har graviditetssymptomer

iiih søde. Hvor er det dejligt at høre at det ikke kun er mig der kan se den streg.

jeg håber sådan

Anmeld

2. marts 2011

Anonym trådstarter

Hey igen i skønne tøser.

Så har jeg testet igen, og den er en smule tydeligere end den sidste Så nu kan der ikke gå længe før jeg får en 100 % positiv test

Anmeld

2. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Igår fik jeg en mærkelig fornemmelse i kroppen og følte virkelig at jeg er gravid. Kunne mærke det helt ned i tæerne

Jeg tester svagt med en clearblue test, og min mens skal komme om 2 dage.

Jeg har kvalme og min lugtesans er helt ude af sig selv.

Kunne f.eks pludselig lufte popcorn i min kæreste bil igår og han kunne ingen ting lugte.

Er det ren indblidning eller hvad sker der?

Den er svær! For det kan jo lige vel være begge dele Den første måned vi prøvede havde jeg også ALLE symptomer, men det var indbildning, for jeg var ikke gravid. 2. måned havde jeg langt færre symptomer. Mest bare nogle smerter. Og så var den der! Så hvem ved. Måske er den der, måske er det indbildning

Anmeld

2. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hey igen i skønne tøser.

Så har jeg testet igen, og den er en smule tydeligere end den sidste Så nu kan der ikke gå længe før jeg får en 100 % positiv test

Jamen så er det jo ikke indbildning 

Anmeld

2. marts 2011

sweet

Anonym skriver:

Hey igen i skønne tøser.

jamen så skal man vel da lige sige tillykke

Anmeld

2. marts 2011

Anonym trådstarter

tak Har stadigvæk svært ved at tro, at den måske er der, når man er blevet skuffet så mange gange. men Håber virkelig

Men hold da helt op hvor har jeg ondt i mine bryster. Har ligget på sofaen hele dagen, det har bare gjort ondt i det jeg strejfede dem.

Anmeld

2. marts 2011

Mauser.

Nu er det nok fordi jeg slet ikke kender de test, jeg aner ikke hvor nummer to streg skal være ??  håber da at den er der for dig .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.