Sensitive børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

magnus2011

Hej

Jeg er mor til en dejlig dreng på 7 måneder. Han er meget sensitiv han har svært ved at sove, han kan slet ikke finde roen når han skal sove, og skal vugges eller trilles for at sove, og vågner efter en ½ time, og har ofte svært ved høje lyde, svært ved nye mennesker osv. Han græder voldsomt når først han bliver ked af det og er meget svær at trøste.

Det er svært at finde meget om de sensitive børn og svært at finde andre der har sensitive børn.

Er der nogen herinde der har erfaring med dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Camillee

Hej

Jeg er mor til en dejlig dreng på 7 måneder. Han er meget sensitiv han har svært ved at sove, han kan slet ikke finde roen når han skal sove, og skal vugges eller trilles for at sove, og vågner efter en ½ time, og har ofte svært ved høje lyde, svært ved nye mennesker osv. Han græder voldsomt når først han bliver ked af det og er meget svær at trøste.

Det er svært at finde meget om de sensitive børn og svært at finde andre der har sensitive børn.

Er der nogen herinde der har erfaring med dem?

kender det godt (:
vi har selv en lille Elias på 6 mdr (: men vi er nogle stykker her inde,og der er også en klub (: 

https://www.baby.dk/Klubber/for-os-med-sensetive-boern_20.aspx ( nu håber jeg der lykkes (: )

Knus Camilla 

Anmeld

1. marts 2011

Koen.

Jeg har Lærke på 10 mdr

Anmeld

1. marts 2011

2721

Jeg har Charlie på 8 mdr.
Hvis det er kan du ansøge om at blive medlem i klubben og så kan jeg ligge nogle inks om det, der ind i aften når jeg er logget på via computer

Anmeld

2. marts 2011

magnus2011

Tusind tak til jer alle for jeres svar. Jeg har ansøgt om medlemsskab, vil meget gerne være medlem af klubben:-)

jeg er helt ny herinde så skal lige finde ud af hvordan det hele virker.´

Super dejligt at kunne snakke med andre der er i samme situation som en selv.

Anmeld

3. marts 2011

Sille-pigen

Har Sille på 3 mdr. med nøjagtig samme problem, du kan læse mere om os i klubben for sensitive børn.

Anmeld

3. marts 2011

mortilflere

jeg har Alberte der er ekstrem sencitiv på 5½ år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.