Rigtig positivt jdm besøg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

L-Mortil3

- Og hvor var det dog dejligt at have et positivt JDM besøg, oven på forskrækkelsen sidst!

Lillebrors størrelse har rigtig taget fart, og han er skønnet til 2800 gram (WAUW, det er jo Liam da han blev født!).

Det står dog RIGTIG skidt til med bækkenet, og JDM ville forfærdelig gerne løsne hinder idag, for at se om det kunne kickstarte noget, da hun ikke var tryg ved at se smerterne havde tiltaget så meget siden sidst.

Jeg sagde dog nej tak, og fik i stedet en tid til hindeløsning på onsdag i næste uge, hvis ikke jeg havde født før.

JDM sagde han stod så dybt, og fast at det kunne være når som helst, men det kan man jo leve højt og flot på

BT var fint 123/70 så det er jo så sundt som en væddeløbshest Samlet vægtforøgelse i løbet af hele graviditeten = 2 kg.

Så alt i alt, et RART og positivt besøg hos JDM!!

Line - Snart mor til 2 WOOP WOOP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

L-Mortil3

Lige sådan et lille sideløbende spørgsmål, det der med hindeløsning - gør det ondt?

Anmeld

1. marts 2011

AnneBJ

Hej Line,

Hvor var det dejligt, at det var et godt besøg! Og sikke en "stor" basse han er blevet, ham lillebror! Skønt! Flot at du sagde nej til hindeløsning her og nu! Er det imorgen onsdag, eller i næste uge, du har fået en tid så?

Jeg tror det er ret forskelligt om det gør ondt, på nogle gør det vidst, andre synes "bare" det er ubehageligt... Det er kun hvad jeg har hørt..

Ih, hvor bliver det altså spændende lige om snart at skulle byde endnu en lækker baby velkommen i gruppen!

Anmeld

1. marts 2011

L-Mortil3

AnneBJ skriver:

Hej Line,

Hvor var det dejligt, at det var et godt besøg! Og sikke en "stor" basse han er blevet, ham lillebror! Skønt! Flot at du sagde nej til hindeløsning her og nu! Er det imorgen onsdag, eller i næste uge, du har fået en tid så?

Jeg tror det er ret forskelligt om det gør ondt, på nogle gør det vidst, andre synes "bare" det er ubehageligt... Det er kun hvad jeg har hørt..

Ih, hvor bliver det altså spændende lige om snart at skulle byde endnu en lækker baby velkommen i gruppen!

Onsdag næste uge bliver det, hvis ikke jeg vælger at udsætte det der også

Tænkte at jo længere han blev jo bedre, og så må mor jo bare tage konsekvensen

Men ja for søren, hvor var det dejligt med et POSITIVT besøg Gik derfra med et smil denne gang

Nu er det også ved at være NU NU NU for dig Anne

Anmeld

1. marts 2011

AnneBJ

Line&Liam skriver:

Onsdag næste uge bliver det, hvis ikke jeg vælger at udsætte det der også

Tænkte at jo længere han blev jo bedre, og så må mor jo bare tage konsekvensen

Men ja for søren, hvor var det dejligt med et POSITIVT besøg Gik derfra med et smil denne gang

Nu er det også ved at være NU NU NU for dig Anne

Det burde jo være med et smil hver gang, men dejligt at det så i det mindste blev denne gang

Jah du har ret, men hvis JDM tilbyder HL, må det trods alt være fordi hun vurderer at han vil have det helt fint uden for hulen også - men kan sagtens følge din tankegang!

Jah - nu, nu, nu... Jeg kan slet ikke forstå det!! Og er ikke utålmodig endnu, hvor utroligt det end lyder

Anmeld

1. marts 2011

Kit

Line&Liam skriver:

det der med hindeløsning - gør det ondt?

Jeg fik lavet hindeløsning da jeg var 39+5 og synes ikke det gjorde ondt. Jeg tog nogle dybe vejrtrækninger undervejs, men det var mere for at slappe af. Det er ikke videre behageligt, men hvornår er en GU det

Dejligt med et positivt jdm-besøg. Øv, at det ikke går bedre med dit bækken, men godt at baby er en god størrelse og jdm ikke er begymret for ham.

Kit

Anmeld

1. marts 2011

L-Mortil3

Kit skriver:

Jeg fik lavet hindeløsning da jeg var 39+5 og synes ikke det gjorde ondt. Jeg tog nogle dybe vejrtrækninger undervejs, men det var mere for at slappe af. Det er ikke videre behageligt, men hvornår er en GU det

Dejligt med et positivt jdm-besøg. Øv, at det ikke går bedre med dit bækken, men godt at baby er en god størrelse og jdm ikke er begymret for ham.

Kit

Puha det var godt, ja det er selvf. nok individuelt, og nyder da heller ikke ligefrem GU

Jeg var simpelthen så glad og overrasket, det er utrolig så lettet man kan blive over få ord fra en JDM

Anmeld

2. marts 2011

DK

Line&Liam skriver:

Lige sådan et lille sideløbende spørgsmål, det der med hindeløsning - gør det ondt?

Nej. Slet ikke!! Og jeg har fået det flere gange og de tog "rigtig" godt ved, og der var blod på handsken! Men ingen smerter! Højst ubehaget ved at der er et andet menneskes hænder der roder rundt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.