Sommerbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Mor010711

Jeg har termin 1/7 altså midt på sommeren. Tænker at det må være for varmt for lillepigen at ligge med dyne når hun skal sove? For hun kan vel ikke selv sparke den af?? Men hvad har i andre med sommerbørn gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Mor010711 skriver:

Jeg har termin 1/7 altså midt på sommeren. Tænker at det må være for varmt for lillepigen at ligge med dyne når hun skal sove? For hun kan vel ikke selv sparke den af?? Men hvad har i andre med sommerbørn gjort?

hvis det virkelig har været varmt ved jeg at andre har brugt et bomulds tæppe...

det er lettest at prøve sig frem til den tid:0)

Anmeld

1. marts 2011

Mor010711

Ni-ko-li-ne skriver:

hvis det virkelig har været varmt ved jeg at andre har brugt et bomulds tæppe...

det er lettest at prøve sig frem til den tid:0)

Ja sund fornuft rækker langt, men meget rart at høre lidt erfaringer alligevel

Anmeld

1. marts 2011

jannebjerre

Jeg har altid bare givet Felix det mindre tøj på
Men da det var varmt, sov han faktisk bare med stofble over sig, men nu var det jo også umenneskeligt varmt denne sommer

Anmeld

1. marts 2011

Kindfed

Jeg fødte d. 2/7 sidste år, og det var varmt! Hele tiden! Min dreng sov med et tyndt, hjemmestrikket tæppe af uld men med store 'huller' i. Det passede lige, så man kunne lægge det enten varmt eller mere åndbart omkring ham. Når vi skulle ud og glemte at få det med, sov han med et babydynebetræk, det virkede også fint.

Anmeld

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Mor010711 skriver:

Ja sund fornuft rækker langt, men meget rart at høre lidt erfaringer alligevel

vores datter var jo 6 mdr ved sommertid... og jeg mindes at hun sov i en body med et lagen eller et bomuldstæppe... men hvordan det lige er med en helt spæd...

Anmeld

1. marts 2011

Kindfed

jannebjerre skriver:

nu var det jo også umenneskeligt varmt denne sommer

Ja, det var!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.