De sidste kg er SÅ seje af komme af med!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. oktober 2008

Lsh

Jeg bøvler bare SÅ meget med at komme af med sidste kg og er ved at være GODT træt af det. Jeg spiser virkelig masser af grønt hver dag og spiser begrænset af kulhydrater. At holde mig fra det søde og det usunde er ikke længere et stort problem, så det føler jeg ikke længere er et problem.....

Er der nogen der har forslag til hvad jeg skal gøre? Motion passer ikke super godt ind i hverdagen for tiden; men det bliver da til at svømme én gang om ugen, som jo en start og ikke mindst bedre end ingenting ;)

Knus Luise, der håber snart at have en endnu fladere mave ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2008

quar20

Det bedste jeg kan råde dig til er at spise frugt og grønt og dyrke motion hvilket du så gør..!

Derefter kan du hver aften inden du går i seng lave 20 mavebøjninger hvor dine ben ligger på sengen og du på gulvet...! Det gjorde jeg efter en graviditet med tvillinger ( ikke fuldført graviditet ) , Men på en månede fik jeg min dejlige mave igen..!!

Det skal lige siges det ikke altid hjælper hos hver kvinde/pige, men det er forsøget værd..

Held og lykke

Knus Maria :D

Anmeld

5. oktober 2008

KHS

Man taber sig altid hurtigst i starten. Derefter går det noget langsommere. Mit råd til dig er: vær tålmodig!!! Du skal nok nå målet!
Måske kan du ikke se det store vægttab på vægten, men har du prøvet at måle, hvor meget du har tabt? Altså med et målebånd...
Man bliver nogle gange helt overrasket.

Ellers: tålmodighed, tålmodighed, tålmodighed... Og standhaftighed ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.