Albert (9,5 mdr.) har kastet op de 5 gange, han har fået MME - også når han har fået Nutramigen, der gives til allergikere.
Han får nu mere alm. mad, end han bliver ammet - han bliver ammet tidlig morgen, indimellem om eftermiddagen og så om aftenen inden sengetid.
Pt. hersker et tigerspring herhjemme (samtidigt med tand nr. 2 på vej), så han er mere pyldret end normalt, hvilket betyder lidt hyppigere amning.
Men i weekenden skal han passes fra lørdag til søndag - det er første gang med overnatning.
Da vi lavede aftalen for 5 mdr. siden, regnede jeg med, at amningen ville være overstået. (Snyyyydt!)
Jeg har ikke nok mælk til at malke ud og ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre mht. aften-/natamningen.
Jeg er ikke sikker på, at han spiser fordi han er sulten, men mere fordi det er søvndyssende og trygt.
Tror I, at jeg kan give ham noget rismælk med, som han kan få i flaske? Det skulle smage sødligt og kan jo lunes...
Og hvis min teori, ang. årsagen til at han stadig ammes, holder, så burde det vel kunne lade sig gøre?
Anmeld