Analsex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har ikke selv prøvet det endnu.. Kun med en finger..

Men jeg er sgu lidt bekymret for det... Om det gør ondt osv.. Min største bekymring er dog om det ikke er ulækkert.. på den måde.. at jeg tænker.. Kommer det ikke noget på.. altså aff. ?? Ved godt det lyder dumt  men jeg aner ikke noget om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det endnu.. Kun med en finger..

Men jeg er sgu lidt bekymret for det... Om det gør ondt osv.. Min største bekymring er dog om det ikke er ulækkert.. på den måde.. at jeg tænker.. Kommer det ikke noget på.. altså aff. ?? Ved godt det lyder dumt  men jeg aner ikke noget om det..

Personligt er det ikke noget jeg bryder mig om, jeg synes det gør ondt, og overhovedet ikke behageligt, men jeg ved også at der er nogle som godt kan li det og nærmest hellere vil have "den" analt....

Anmeld

1. marts 2011

mariamiss6

Det er meget forskelligt om det gør ondt eller ej...

Det handler jo både om hvor vidt din mand er god til at varme dig op eller ej... 

Man skal altså helst varmes ordentligt op, altså være rigtig godt tilfreds...

Sørg for at komme på toilettet inden i går i seng, så skulle der ikke blive så meget der. Men jo, selvfølgelig kan der komme noget på den, men han bliver altså ikke totalt smurt ind i det.

Glidecreme er altså en rigtig god ting. Så glider det jo ligesom lidt lettere

Og jo mindre han skal presse på, jo større nydelse får du ud af det.

Det er om at finde det rigtige tempo, den gode stilling og god opvarmning.

Jeg synes det går lettest, hvis man ligger på maven, og slapper helt af i kroppen. Så kan han presse på lidt af gangen, uden at fjerne sig imellem trykkene... Og så blvier man langsomt og forsigtigt udvidet synes jeg. Men det er godt med lidt fingerarbejde først, det udvider jo også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.