Hvornår tog i på "længere" tur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Zeus

Jeg ville vildt gerne et smut til kolding imorgen, i et par timer måske, men jeg tør ikke tage afsted med den lille  Jeg er så bange for, at hun bliver helt umulig og skriger af sine lungers fulde kraft, og når vi skal med bus derop, så er det jo ikke fordi jeg bare kan smide hende i bilen og køre tilbage igen  

Hvornår tog i på længere ture med de små? Og hvad gjorde i med mad osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Loa

Hehe jeg var kun korte ture fra hjemmet de første mange måneder, fordi jeg var piv bange for at Isabella ville skrige sine lunger ud..... Men nu har jeg efterhånden fundet ud af at en barnevogn og en flaske mælk, og så kan man altid få hende til at falde til ro..... 

Så hvis du har noget du ved hun falder til ro med, eller legetøj du ved får hendes opmærksomhed, tror du så ikke den går?

Anmeld

28. februar 2011

millesofie

Zeus skriver:

Jeg ville vildt gerne et smut til kolding imorgen, i et par timer måske, men jeg tør ikke tage afsted med den lille  Jeg er så bange for, at hun bliver helt umulig og skriger af sine lungers fulde kraft, og når vi skal med bus derop, så er det jo ikke fordi jeg bare kan smide hende i bilen og køre tilbage igen  

jeg var ude med Tinke på julegave indkøb da hun var 5 dage gammel det var en bus tur på 20 min og en strøg tur på en timeog så 20 min tilbage i bus

hun er født den 10 dec 09 (ja midt i vinter/sne kaos) men hun tog det fint, men jeg lader mig heller ikke slå ud af sådan en hystadetur jeg gik på mac d købte en kakao og skiftede hende og ammede og så ud igen

det gik godt og vi skulle så til olde til juleaften der var hun 14 dage gammel

2 timer i bil og en hel aften med familie støj og gave ræs og 2 timer hjem i bil igen om aftenen og det gik også okay

bare træk vejret når de hylder og ta det roligt det er jo ikke krig der er brudt ud men et lille barn der giver udtryk for sit behov

go fornøjelse

Anmeld

28. februar 2011

GitteC78

Jeg har flere gange taget ud og shoppe med Daniel, han sover bare i barnevognen under hele turen. Når jeg tager ud at shoppe tager jeg mest i stor centre, da de har amme rum . Hvilket bare er dejligt man kan sidde alene og amme.

Anmeld

28. februar 2011

morethanperfect

Zeus skriver:

Der var han ikke engang en uge gammel

Anmeld

28. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har aldrig ladet mig hæmme ved, at tage nogen steder selvom de var små. De har sovet i deres barnevogn og har henholdsvis ammet dem og givet dem flaske. Når de blev lidt større havde jeg grød med til dem i en lille bøtte

Anmeld

28. februar 2011

Zeus

Jeg var også afsted med begge unger i 2 døgn til jul, hvor manden blev hjemme.. Det er heller ikke busturen jeg frygter, jo lidt, men mere timerne deroppe.. Og så er jeg palle alene hvis hun bliver umulig  Faktisk tør jeg næsten ikke engang at tage en tur på biblioteket og spise frokost, eller i mødregruppe, eller bussen op til svigerforældrene.. Og hun har ellers altid opført sig pænt, når jeg så endelig har været afsted

Men kolding er jo laaaaangt væk, og kender ikke byen på egen hånd osv osv osv.. Og hvor burde jeg bare tage mig sammen

Anmeld

28. februar 2011

morethanperfect

Zeus skriver:

Jeg var også afsted med begge unger i 2 døgn til jul, hvor manden blev hjemme.. Det er heller ikke busturen jeg frygter, jo lidt, men mere timerne deroppe.. Og så er jeg palle alene hvis hun bliver umulig  Faktisk tør jeg næsten ikke engang at tage en tur på biblioteket og spise frokost, eller i mødregruppe, eller bussen op til svigerforældrene.. Og hun har ellers altid opført sig pænt, når jeg så endelig har været afsted

Men kolding er jo laaaaangt væk, og kender ikke byen på egen hånd osv osv osv.. Og hvor burde jeg bare tage mig sammen

Jeg skal alene til Vejle onsdag med min søn .. Men hvis han f.eks. begynder og græde i toget tager jeg ham bare op Det kan jeg slet ikke se noget problem i

Så længe man tager det roligt og slapper af tror jeg nok det hele skal gå .. Men derimod hvis man er nervøs kan baby mærke det , og blir urolig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.