min dreng har sat sig op!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Alberts/

albert blev puttet klokken 18:30 og var stille og sov, indtil  her klokken 19:40! han griner hviner og snakker der inde fra værrelset, går ind og kigger, og gu hjælpende om han ikke har sat sig op og sidder og hiver i sine fødder og griner, og smiler kæmpe stort, dynen er halvt over senge kanten og hans bamse er langt væk i den anden ende af rummet,

albert har kun kune sidde op i max 2 min med hjælp til at komme og og sidde, og nu sidder han selv og har selv sat sig op, og han bliver kun snart 6 mdr!,

spørg  lige om jeg er stolt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

*Sofie*

Haha, hvor herligt!!

Anmeld

28. februar 2011

fønix

Alberts/ skriver:

albert blev puttet klokken 18:30 og var stille og sov, indtil  her klokken 19:40! han griner hviner og snakker der inde fra værrelset, går ind og kigger, og gu hjælpende om han ikke har sat sig op og sidder og hiver i sine fødder og griner, og smiler kæmpe stort, dynen er halvt over senge kanten og hans bamse er langt væk i den anden ende af rummet,

albert har kun kune sidde op i max 2 min med hjælp til at komme og og sidde, og nu sidder han selv og har selv sat sig op, og han bliver kun snart 6 mdr!,

spørg  lige om jeg er stolt!

heh hvor godt, kan godt forstå du er stolt 

Anmeld

28. februar 2011

Alberts/

*Sofie* skriver:

Haha, hvor herligt!!

mega herligt,

nu skal jeg så bare bakse med sengen imorgen for den skal sættes et hak ned (;

Anmeld

28. februar 2011

Alberts/

fønix skriver:

heh hvor godt, kan godt forstå du er stolt 

hihi nu vil han så bare ikke sove for han har fundet ud af at han kan sidde op(;

Anmeld

28. februar 2011

*Sofie*

Alberts/ skriver:

mega herligt,

nu skal jeg så bare bakse med sengen imorgen for den skal sættes et hak ned (;

Haha yes mand, ned med bunden

Det er svært at la vær med at grine og piske en stemning op, når man komme ind i værelset hvor ungen holder fest...'Du ska jo sove, lille skat'...

Anmeld

28. februar 2011

fønix

Alberts/ skriver:

hihi nu vil han så bare ikke sove for han har fundet ud af at han kan sidde op(;

hehe ja det er så et andet problem håber han snart falder hen alligevel 

Anmeld

28. februar 2011

Alberts/

*Sofie* skriver:

Haha yes mand, ned med bunden

Det er svært at la vær med at grine og piske en stemning op, når man komme ind i værelset hvor ungen holder fest...'Du ska jo sove, lille skat'...

meget var så stolt havde lyst til at hive ham op og danse en dans(; meeeen han skal jo helstt sove(;

Anmeld

28. februar 2011

Alberts/

fønix skriver:

hehe ja det er så et andet problem håber han snart falder hen alligevel 

håber jeg også(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.