Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sofia skriver: Stort tillykke Det er da helt vildt så mange piger der er i vores mødregruppe hun ser så dejlig ud.
Stort tillykke Det er da helt vildt så mange piger der er i vores mødregruppe hun ser så dejlig ud.
Ja det er helt vildt så mange piger der er ( de heldige de drenge der kommer til med alle de tøser hi ) og rigtig mange tak.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria-s skriver: Stort tillykke!!! Hvor jeg er misundelig For jeg vil også have min baby i mine arme, men skal ret være ret ja så er det jo fair du får lov før mig Hvor ser hun bare dejlig ud og lige til at spise Vil glæde mig til at læse din FB
Stort tillykke!!! Hvor jeg er misundelig For jeg vil også have min baby i mine arme, men skal ret være ret ja så er det jo fair du får lov før mig Hvor ser hun bare dejlig ud og lige til at spise Vil glæde mig til at læse din FB
Mange tak Kan godt forstå at du er misundelig, for det er noget at det største jeg har prøvet og ventetiden er sååå lang. Det må godt være din tur nu en masse ve-støv til dig..
Stort tillykke. Hun er da bare for lækker.
Har I navn til hende?
Glæder mig til FB.
Kit
Stort tillykke med prinsessen!
Dejligt at det blev en god oplevelse trods kejsersnittet.
Smuk pige! Glæder mig til flere billeder og en dejlig og måske lidt dramatisk FB...
Kit skriver: Stort tillykke. Hun er da bare for lækker. Har I navn til hende? Glæder mig til FB. Kit
Tak for det Ja hun skal hedde Naja
Stort stort tillykke
Ej hvor er hun dog skøn Tillykke med prinsessen
Kh Louise
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128