Så går jeg igang :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

An&Jo

Jeg skal tabe mig 10kg mindst, og nu har jeg lige hentet mit fitness kort idag så jeg kan starte imorgen.. Jeg har fået købt en omgang NUPO med mango og vanille, og det smager faktisk ikke så ringe endda, det skal bare være meget koldt.. Så nu skal jeg bare udskifte et par måltider om dagen med NUPO og udover det skære ned på størrelsen af mine madportioner..

Glæder mig til at opdatere på mit vægttab, og forhåbentlig er der andre der vil dele ud af deres erfaringer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

fønix

mortilj skriver:

Jeg skal tabe mig 10kg mindst, og nu har jeg lige hentet mit fitness kort idag så jeg kan starte imorgen.. Jeg har fået købt en omgang NUPO med mango og vanille, og det smager faktisk ikke så ringe endda, det skal bare være meget koldt.. Så nu skal jeg bare udskifte et par måltider om dagen med NUPO og udover det skære ned på størrelsen af mine madportioner..

Glæder mig til at opdatere på mit vægttab, og forhåbentlig er der andre der vil dele ud af deres erfaringer..

bliver spændende, jeg har selv brugt NUPO og på mig synes jeg det hjalp 

held og lykke med det hele og god træning i morgen 

Anmeld

28. februar 2011

An&Jo

fønix skriver:

bliver spændende, jeg har selv brugt NUPO og på mig synes jeg det hjalp 

held og lykke med det hele og god træning i morgen 

jeg håber det virker.. Jeg har virkelig brug for en kickstart så jeg bliver virkelig motiveret..

Tak for det, jeg håber træningen bliver god imorgen, men har ikke trænet i halvandet år..

Anmeld

28. februar 2011

fønix

mortilj skriver:

jeg håber det virker.. Jeg har virkelig brug for en kickstart så jeg bliver virkelig motiveret..

Tak for det, jeg håber træningen bliver god imorgen, men har ikke trænet i halvandet år..

hvis du har holdt en lang pause skal der nok komme gang i kroppen samtidig med du er på NUPO og spiser ordentligt 

du skal da næsten tage nogen før billeder så du kan se forskellen eller måle dig på maven og lår og sådan så kan du se hvor meget du har tabt dig, det gjorde jeg dengang jeg skulle tabe mig for synes ikke rigtig jeg selv kunne se det

Anmeld

28. februar 2011

An&Jo

fønix skriver:

hvis du har holdt en lang pause skal der nok komme gang i kroppen samtidig med du er på NUPO og spiser ordentligt 

du skal da næsten tage nogen før billeder så du kan se forskellen eller måle dig på maven og lår og sådan så kan du se hvor meget du har tabt dig, det gjorde jeg dengang jeg skulle tabe mig for synes ikke rigtig jeg selv kunne se det

billeder har jeg taget masser af.. Men tør ikke måle mig, for sidst var jeg 40cm rundt om overarmen!! :O

Anmeld

28. februar 2011

fønix

mortilj skriver:

billeder har jeg taget masser af.. Men tør ikke måle mig, for sidst var jeg 40cm rundt om overarmen!! :O

okay så er det også bedst at lade være hvis du får det skidt over det men fedt du har sådan et gå på mod 

så må vi se nogen billeder til sidst

Anmeld

28. februar 2011

An&Jo

fønix skriver:

okay så er det også bedst at lade være hvis du får det skidt over det men fedt du har sådan et gå på mod 

så må vi se nogen billeder til sidst

ved ikke helt om jeg vil love billeder, for prøver på at være rimelig anonym herinde på grund af nogle episoder fra et tidligere site hvor jeg fik mig en lille stalker..

Anmeld

28. februar 2011

fønix

mortilj skriver:

ved ikke helt om jeg vil love billeder, for prøver på at være rimelig anonym herinde på grund af nogle episoder fra et tidligere site hvor jeg fik mig en lille stalker..

arh ja okay jamen så skal du da endelig beholde dem for dig selv det dur ikke der sker det samme 

og føj hvor ubehageligt!!

Anmeld

28. februar 2011

An&Jo

fønix skriver:

arh ja okay jamen så skal du da endelig beholde dem for dig selv det dur ikke der sker det samme 

og føj hvor ubehageligt!!

ja dte var knapt så behageligt..

Men håber det kan hjælpe at jeg har skiftet navn osv så jeg ikke bliver "fundet" herinde..

Men nu må vi se om der kommer lidt billeder, kan jo undlade mit ansigt

Anmeld

28. februar 2011

fønix

mortilj skriver:

ja dte var knapt så behageligt..

Men håber det kan hjælpe at jeg har skiftet navn osv så jeg ikke bliver "fundet" herinde..

Men nu må vi se om der kommer lidt billeder, kan jo undlade mit ansigt

det håber jeg for dig! og ja du behøver jo ikke ansigtet men alligevel så gør hvad du selv synes er bedst og føler for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.