Indkøring i dagpleje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Henri84

Så skal min lille mus starte i dagpleje i morgen, det er jo helt vildt som tiden er gået
Hvordan gjorde i i forhold til indkøring? Hvor længe gik der før de var der en hel dag?
Alberte er knap 10 mdr. når hun starter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

LinLin

En uge.. Så var han der fra 9 til 14.30 (så kunne han sove "færdig") Jeg havde ellers goooood tid til indkøring - næsten halvanden måned, men det kørte bare fra starten

Han var lige blevet 1 år i øvrigt

Anmeld

28. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka startede da han var 11 1/ mdr. og Lina startede da hun var 10 1/2 mdr.

Begge gange var det samme forløb. Vi var der sammen den første dag et par timer og allerede nr. 2 dag var de der alene efter jeg havde siddet der 1/2 time. Der var absolut ingen problemer og de begge syndes, at vs bare var det bedste i hele verden

Håber I får en dejlig og nem indkøring i dp

Anmeld

28. februar 2011

Henri84

Tak for svar Da vi var til kontaktmøde i sidste uge gik det bare så fint
Vi har umiddelbart snakket om at jeg starter med at gå med ind, og alt efter hvordan det går, så tager vi enten hjem når hun skal sove til formiddag, eller hun bliver der og sover og jeg så kører hjem
Hun har fri mandag og tirsdag i næste uge (vi har afslutning på tumlastik mandag, og ørelæge tirsdag), hvilket nok er lidt dumt... Men håber det kommer til at gå Jeg regner med måske at kunne tage i skole næste fredag, altså der ville hun så have været afsted 7 dage i alt... Tirsdag-fredag i denne uge, samt fra onsdag i næste uge. Er det mon helt urealistisk?

Anmeld

28. februar 2011

jannebjerre

En dag...Felix var fuldkommen ligeglad med om jeg var der hehe og nu 2mdr efter elsker han det stadig

Anmeld

28. februar 2011

SHERO

Jeg havde besøgt elias' dp 2 gange inden opstart, så jeg gik med ind første dag, og han var der faktisk alene første dag i 1 time, det gik super og han hyggede sig gevaldigt (11 mdr) i løbet af 2 uger gik vi op til 3 timer, og det blev vi ved med i 2 uger, derefter med en lur. Så 1½ månede, så var han der fra 7.15-14.30 :-) Og han eeelsker det...

Anmeld

28. februar 2011

Lone Jakobsen

ca 14 dage brugte vi på at køre Rasmus ind

Anmeld

28. februar 2011

lisesp83

Julie startede den 1 februar, da hun var 9 mdr.. Jeg var der sammen med hende den første dag i 2 timer ca.

Dagen efter var hun der alene i 2 timer, og sådan gjorde jeg i en uge med hende.

Derefter har hun så været der fra kl 8.00 - 15.00, og det går bare såå godt.. Hun er glad for at være der, og smiler over hele femøren, når jeg henter hende igen.

Anmeld

28. februar 2011

bullerbassen

Da Silas startede var vi på besøg et par gange optil - de første par dage var han der fra 9 til middag ( kom hjem og sov )

Og derefter en hel dag - og det gik så fint  

Vi valgte at tage en dag af gangen og se hvordan han reagerede på at skulle starte. Han syntes heldigvis det var spændende så ingen problemer der. D 1/4 skal han starte i ny dagpleje og regner ikke med indkøring.

God fornøjelse med prinsessen

Anmeld

28. februar 2011

Henri84

Tak piger
Den store var der fuld tid (9-14 ca.) allerede 3. dag Der var simpelthen INGEN problemer! Han var lige blevet 8 mdr. ved opstart..
Alberte har dog et helt andet sind, og jeg tror ikke vi skal regne med det går helt så 'smertefrit' denne gang, så synes det er rigtig rart at høre om jeres indkøring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.