mine æl test bliver svager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Mellepige

Hej piger.

Jeg bruger ÆL test, som jeg har gjord rigtig længe nu, for at ramme det helt rigtige tidspunkt. Min ÆL plejer at være der ca 14 15 dagen - og nu er jeg altså på enden af 15 dagen, og stregen er næsten helt utydlig

Jeg begundte at teste på 12 dagen, men den blev aldrig positiv, og nu næsten helt VÆK! Hvad sker der, er der andre der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Emily

Muligvis er det fordi at du først er ved at have ægløsning nu, hvis ikke den har vist positiv de andre gange.
Kan anbefale Clearblues ægløsningsteste - den brugte jeg og er nu 10+2 i 1. forsøg

Anmeld

28. februar 2011

Rockertand

Hvis du har haft ægløsning i denne cyklus (der kan sagtens være en cyklus, hvor du ikke har) - så har du med al sandsynlighed ikke testet i det tidsrum, hvor den ville have været positiv. Nogle tester kun positivt i ganske få timer - andre i flere dage, det er forskelligt, men hvis du har testet f.eks. kl. 11.00 og kl. 20.00, og du havde forhøjet LH kl. 14.00 - 16.00, så vil du jo ikke opnå en positiv test.

Anmeld

28. februar 2011

Mellepige

Rockertand skriver:

Hvis du har haft ægløsning i denne cyklus (der kan sagtens være en cyklus, hvor du ikke har) - så har du med al sandsynlighed ikke testet i det tidsrum, hvor den ville have været positiv. Nogle tester kun positivt i ganske få timer - andre i flere dage, det er forskelligt, men hvis du har testet f.eks. kl. 11.00 og kl. 20.00, og du havde forhøjet LH kl. 14.00 - 16.00, så vil du jo ikke opnå en positiv test.

Har aldrig haft æl så tidligt før, og plejer altid at kunne se stregen blive mere og mere tydlig.

Er det forsøg så væk? - vi har ikke haft særlig meget sex den sidste uge, en enkel gang kan måske gøre det. - Det er sku surt hvis det forsøg er væk

Men tak for dit svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.