Nattesøvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

kaka4

I dag er der 6 uger til termin og jeg er netop gået på barsel - skønt!!! :-)

Jeg er nu stødt på et irriterende problem som er, at jeg falder fint i søvn om aftenen, men vågner typisk ved 2 tiden, fordi jeg skal tisse og er så efterfølgende vågen i minimum 2 timer - jeg mener lysvågen - andre der har det på den måde? min jordemoder siger, at det er kroppen som er ved at vænne sig til, at man skal være vågen om natten, når bebs kommer ud. Nogen gode råd?

kram kaka4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Rødhætte

Kender det godt.. Inden jeg blev gravid (og ca til uge 30) har jeg altid sovet tungt, men det er desværre over. Jeg er ofte oppe og tisse en 2-3 gange hver nat. Ind imellem vågner jeg også hvor jeg har ondt i siden hvis jeg har ligget på samme side for længe. Jeg har også hørt at kroppen er ved at vende sig til en anden rytme - og det er jo på en måde lidt smart (selvom det kan være strenge ind imellem)..

Anmeld

1. marts 2011

Line Højdal

Hvis du først er stødt på søvnbesværet nu, med kun 6 uger til termin... så er du heldig

Jeg har ikke haft en god nattesøvn i laaang tid. Jeg synes det er svært at finde en god og behagelig stilling at sove i og det er ikke blevet lettere som maven er vokset!! Så jeg er helt klart ved at være i træning til lillemanden kommer

Natten byder på toiletbesøg og en moslen rundt i sengen for at finde ro for et bækken der efterhånden bliver lidt ømt når jeg ligger på siden... Ryggen er udelukket, da jeg bliver svimmel af at ligge på ryggen - så jo, der kan sagtens gå lidt tid inden man falder i søvn igen!!

Meeen... det er det hele værd og MEGET snart får vi jo vores "belønning"

Line - uge 33

Anmeld

1. marts 2011

Stine Raaholt

Hej

kender det rigtig godt og det er mega irriterende... har haft det alle tre graviditeter fra ca. halvvejs...

jeg bruger Sudoku... det virker ok, for jeg tænker ikke på noget og bliver lige så stille luttet i søvn - men hvis du prøver det, så husk at bruge blyant, for kuglepenne giver sådan nogle grimme pletter på lagnet

men jeg tror det er rigtigt at det er en del af træningen... synes det blvier lidt bedre med antallet af børn, manbliver bare bedre og bedre til at sove når muligheden byder sig  så hvis ikke der er nogen vågne børn om natten, så sover jeg også...

håber du finder en løsning, men dejligt du er på barsel nu, så du i det mindste kan slappe af om dagen...

mvh Stine

Anmeld

1. marts 2011

_-Kathrine-_

Uha... Nattesøvn - det er en by i Rusland for mit vedkommende! Jeg er begyndt at ha' halsbrand 24/7, og MEGET slemt aften og nat....Har prøvet at lindre det med ALT der nu er godt mod halsbrand, og absolut intet virker-Nu har min søde mand lige hævet mit sengegærde, så jeg nærmest skal sidde op og sove-men hvis det er det der skal til så må jeg sidde op  Er glad for jeg ikke skal op og på arbejde, for så ville jeg da være en sur mokke pga manglende søvn  

Er godt nok begyndt at tælle ned til han kommer ud

Kathrine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.