Hvad gør i når der kun er den ene streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Madam Blå

Jeg har lige testet - og igen var der intet.. Og denne gang slog det mig ud..

Så jeg gik på nettet og fandt denne side. Hvor var det dejligt at se, at jeg ikke er den eneste der synes, det er træls

Det kan være svært når man så brændende ønsker sig noget, som ikke kommer. Hvad gør i når det ikke sker? Er bare mig, der tager det for tungt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

DLM

Kristinav skriver:

Jeg har lige testet - og igen var der intet.. Og denne gang slog det mig ud..

Så jeg gik på nettet og fandt denne side. Hvor var det dejligt at se, at jeg ikke er den eneste der synes, det er træls

Det kan være svært når man så brændende ønsker sig noget, som ikke kommer. Hvad gør i når det ikke sker? Er bare mig, der tager det for tungt?

nej det er da en meget naturlig reaktion at få. kan huske jeg kom til at stortude efter en time da jeg gik i skole (en psykologi time vi snakkede om babyer), fordi der kun var en streg.

kram til dig og for der snart er 2 fine streger til dig

Anmeld

28. februar 2011

Pullemulle

Jeg forstår godt at det slår dig helt ud, især hvis du inderlig ønsker det. Man går og venter og venter, og håber, og så er der ingenting.. Sådan havde jeg det sidste måned. Jeg har testedag imorgen, nu får jeg at se. Håber den er der!

Anmeld

28. februar 2011

sweet

tro mig når du så står med en positiv test så jubler du også helt vildt  det skal nok komme og det kommer som regl altid når man mindst venter det...

du får lige lidt babystøv her fra og så håber vi den er der næste gang

Anmeld

28. februar 2011

Madam Blå

Ja, det er nok meget normalt.. Men for søren det er hårdt Men åh hvor bliver det fantastisk den dag, der er to streger  Man må vel bare se fremad og være tålmodig.

Jo tak - jeg håber også jeg har bedre held næste gang så

Anmeld

28. februar 2011

Madam Blå

Pullemulle skriver:

Jeg forstår godt at det slår dig helt ud, især hvis du inderlig ønsker det. Man går og venter og venter, og håber, og så er der ingenting.. Sådan havde jeg det sidste måned. Jeg har testedag imorgen, nu får jeg at se. Håber den er der!

for dig i morgen

Anmeld

28. februar 2011

sweet

Kristinav skriver:

Ja, det er nok meget normalt.. Men for søren det er hårdt Men åh hvor bliver det fantastisk den dag, der er to streger  Man må vel bare se fremad og være tålmodig.

Jo tak - jeg håber også jeg har bedre held næste gang så

det tog mig 8 mdr første gang at stå med en positiv test så lærte med tiden at jeg ikke skulle sættet håbet for højt for ikke at blive for skuffet...

Anmeld

4. marts 2011

Madam Blå

Nu må jeg lige sige

Jeg testede positiv for to dage siden. Er så glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.