sex og gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Anonym trådstarter

Go'dag damer og mænd

..

Jeg er gravid 28+5 henne, og det er begyndt at gå mig lidt på om jeg nu tilfredsstiller min livspartner på det sexuelle..

ved godt at det måske er et lidt pinlig emne at snakke om, i hvertfald for mig, så derfor er det ano .. kan desværre ikke gør det så i kan skrive ano.

men sagen er at vi har nok max sex 2gange om uge, hvilket resulter i at min partner ikke holder særlig længe, det ville nok sige fra lidt forespil og til vi er færdig går der nok 15min.. og det er de samme stillinger det forgår i, førhen inden graviditeten var det bare elskskov, lækkert og forskelige stillinger..

problemet tror jeg ligger i at jeg er gravid og maven er i vejen + at det er lidt en lyse slukker for mig at være nøgen, stor mave, og større bryster.. men min partner er jo forelsket i min krop.. for så ikke lade ham nyde hele kroppen ..

min lyst er heller ikke særlig stor, han skal faktisk hjælpe til med lidt spyt før jeg bliver våd, og det var sleeet ikke nødventdigt førhen..

har i nogle råd til det hele ? hvordan står det til hos jer med sexen ? ..

det er en ting der betyder meget for os begge, men personligt synes jeg bare han får for lidt, i forhold til førhen.. og det gør mig sku lidt trist.. han klager på ingen måde, skal lige siges..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

fønix

Anonym skriver:

Go'dag damer og mænd

..

Jeg er gravid 28+5 henne, og det er begyndt at gå mig lidt på om jeg nu tilfredsstiller min livspartner på det sexuelle..

ved godt at det måske er et lidt pinlig emne at snakke om, i hvertfald for mig, så derfor er det ano .. kan desværre ikke gør det så i kan skrive ano.

men sagen er at vi har nok max sex 2gange om uge, hvilket resulter i at min partner ikke holder særlig længe, det ville nok sige fra lidt forespil og til vi er færdig går der nok 15min.. og det er de samme stillinger det forgår i, førhen inden graviditeten var det bare elskskov, lækkert og forskelige stillinger..

problemet tror jeg ligger i at jeg er gravid og maven er i vejen + at det er lidt en lyse slukker for mig at være nøgen, stor mave, og større bryster.. men min partner er jo forelsket i min krop.. for så ikke lade ham nyde hele kroppen ..

min lyst er heller ikke særlig stor, han skal faktisk hjælpe til med lidt spyt før jeg bliver våd, og det var sleeet ikke nødventdigt førhen..

det er en ting der betyder meget for os begge, men personligt synes jeg bare han får for lidt, i forhold til førhen.. og det gør mig sku lidt trist.. han klager på ingen måde, skal lige siges..

jeg har ikke lige prøvet at stå i samme situation som dig men tænker at du skal prøve at glemme din store mave og så bare tage de stillinger der er mulige din kæreste er jo vild med din krop så du skal nok ikke tænke så meget over din store mave og husk den forsvinder igen

du kan måske gøre andre ting for ham, hvis du ikke lige føler for det

Anmeld

1. marts 2011

Anaglad

Hej..

Jeg tror ikke du skal tænke særlig meget over det.. det er helt normalt, at der sker ændringer med ens hormonel balance, når man er gravid. Jeg har enddag hørt nogen, som slet ikke har haft lyst overhovedet!

Jeg er 34-0 i dag og vi har haft sex, som vi plejer hele graviditeten igennem.. så det er skønt. Men jeg føler mig da mere akavet med maven og er nok ikke så vild som jeg var før.. men jeg nyder det da og det gør han også.

Jeg er mere bekymret for, hvor længe der mon går efter fødslen før man er klar igen!

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Anaglad skriver:

Hej..

Jeg tror ikke du skal tænke særlig meget over det.. det er helt normalt, at der sker ændringer med ens hormonel balance, når man er gravid. Jeg har enddag hørt nogen, som slet ikke har haft lyst overhovedet!

Jeg er 34-0 i dag og vi har haft sex, som vi plejer hele graviditeten igennem.. så det er skønt. Men jeg føler mig da mere akavet med maven og er nok ikke så vild som jeg var før.. men jeg nyder det da og det gør han også.

Jeg er mere bekymret for, hvor længe der mon går efter fødslen før man er klar igen!

jeg nyder det virkelig også når vi er sammen  - og det gør han os.. jeg bekymere mig nok for meget om ham, for han siger det er godt og dejligt, selvom der er lidt grænser for hvor meget man kan med en mavse hihi ..

ja, nu hvor du siger det, det er nok meget forskelligt fra person til person .. håber jeg er hurtigt klar igen .

Anmeld

28. marts 2011

Sabina

Anonym skriver:

Go'dag damer og mænd

..

Nu er jeg meget åben, hvad der angår at snakke om sex.
Og det er GANSKE normalt det du går igennem.

Jeg har ikke haft lyst i 4 måneder, overhovedet. Og det har nok også noget at gøre med, at jeg var meget tynd før, og ''levede'' af min krop, var model. Så at der pludselig kommer mavse på, og brysterne ændre sig, har taget på mig.

Så må man jo bare hjælpe ham på en anden måde. En ting er ihvertfald sikkert, man må ikke tvinge sig selv til at have sex.

knus

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

Sabina skriver:

Nu er jeg meget åben, hvad der angår at snakke om sex.
Og det er GANSKE normalt det du går igennem.

Jeg har ikke haft lyst i 4 måneder, overhovedet. Og det har nok også noget at gøre med, at jeg var meget tynd før, og ''levede'' af min krop, var model. Så at der pludselig kommer mavse på, og brysterne ændre sig, har taget på mig.

Så må man jo bare hjælpe ham på en anden måde. En ting er ihvertfald sikkert, man må ikke tvinge sig selv til at have sex.

knus

har det ligesom dig ang min krop, var godt nok ikk model, men ellses ..

Anmeld

28. marts 2011

Sabina

Anonym skriver:

har det ligesom dig ang min krop, var godt nok ikk model, men ellses ..

Det er jo lige det. Hvis man har været vant til at have en fin lille krop, og man pludselig vokser, kan det være svært at forholde sig til.

Min kæreste synes jo min krop er virkelig lækker, selvom jeg er gravid. Men det kan man jo bare ikke altid lige selv se, og sådan er det jo. Jeg ved så at vi for en normalt sex-liv, efter lillemanden er født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.