Go'dag damer og mænd 
..
Jeg er gravid 28+5 henne, og det er begyndt at gå mig lidt på om jeg nu tilfredsstiller min livspartner på det sexuelle..
ved godt at det måske er et lidt pinlig emne at snakke om, i hvertfald for mig, så derfor er det ano .. kan desværre ikke gør det så i kan skrive ano. 
men sagen er at vi har nok max sex 2gange om uge, hvilket resulter i at min partner ikke holder særlig længe, det ville nok sige fra lidt forespil og til vi er færdig går der nok 15min.. og det er de samme stillinger det forgår i, førhen inden graviditeten var det bare elskskov, lækkert og forskelige stillinger..
problemet tror jeg ligger i at jeg er gravid og maven er i vejen + at det er lidt en lyse slukker for mig at være nøgen, stor mave, og større bryster.. men min partner er jo forelsket i min krop.. for så ikke lade ham nyde hele kroppen ..
min lyst er heller ikke særlig stor, han skal faktisk hjælpe til med lidt spyt før jeg bliver våd, og det var sleeet ikke nødventdigt førhen.. 
har i nogle råd til det hele ? hvordan står det til hos jer med sexen ? ..
det er en ting der betyder meget for os begge, men personligt synes jeg bare han får for lidt, i forhold til førhen.. og det gør mig sku lidt trist.. han klager på ingen måde, skal lige siges.. 
Anmeld