Gravid eller ikke gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.231 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej allesammen.

Jeg ville høre om der er nogle af jer der har testet med clearblue plus test før?.

Jeg testede mig med sådan en igår og fik en svag svag streg ud af det. Kan ikke finde ud af om der måske er noget om at jeg er gravid eller hvad. Jeg skal først have min mens om 3 dage, hvis den altså kommer.

hjæææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

twiggi

en streg er en streg, hvis den kom indenfor den angivet tid er den god nok, prøv evt. igen om 4 dage

Anmeld

28. februar 2011

Moar2011

jeg testet bare med en helt alm g-test, på selve den dag jeg sq have haft min mens, og den blev svag svag positiv. men mere og mere eftersom dagene gik og tilsidst helt brænde prositiv..

Anmeld

28. februar 2011

sweet

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Jeg ville høre om der er nogle af jer der har testet med clearblue plus test før?.

Jeg testede mig med sådan en igår og fik en svag svag streg ud af det. Kan ikke finde ud af om der måske er noget om at jeg er gravid eller hvad. Jeg skal først have min mens om 3 dage, hvis den altså kommer.

hjæææælp

den clearblue jeg har prøvet skriver enten gravid eller ikke gravid..

men jeg har valgt at bruge de normale da den cleablue jeg engang tog skrev ikke gravid men lægen sagde jeg var på deres test...

men har nu eller udover det hørt godt om den..

men tag en test mere om 2 til 3 dage så skulle den gerne være tydeliger hvis du er gravid..

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

har nemlig også kun hørt godt om dem, men jeg må vente i spænding med at tage den næste til om et par dage.

uh, kan næsten ikke holde spændingen ud.

Vi har prøvet i et halvt år og det er først gang jeg ser et lille udslag fra en test, så håber virkelig

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

jeg kunne allerede se den meget svage streg efter 1 min.

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

NinaSophia skriver:

en streg er en streg, hvis den kom indenfor den angivet tid er den god nok, prøv evt. igen om 4 dage

kunne allerede se det efter 1 min. men en meget svag svag streg

Anmeld

28. februar 2011

sweet

krydser finger

Anmeld

28. februar 2011

twiggi

Anonym skriver:

kunne allerede se det efter 1 min. men en meget svag svag streg

så er den nok positiv, prøv at tage en igen om 3-4 dage, så skulle stregen gerne være tydeligere end den du fik idag på din test.

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar og råd

Krydser fingre og skal nok holde jer opdateret, når strengen forhåbentlig ikke er til at misforstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.