Hætte trøje søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
481 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

christensen

Der skulle tilfældigvis ikke være nogle der sidder derude og har nogle hætte trøjer til salg i str Large UDEN lynlås?

Har kigget lidt på TS men synes ikke der er så mange i Large, og jeg vil SÅ  gerne ha mig nogle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Dinna88

christensen skriver:

Der skulle tilfældigvis ikke være nogle der sidder derude og har nogle hætte trøjer til salg i str Large UDEN lynlås?

Har kigget lidt på TS men synes ikke der er så mange i Large, og jeg vil SÅ  gerne ha mig nogle

H&M! Gå i H&M De er billige, og når det er den størrelse så kan du nemt være heldig at den er på tilbud! Jeg vil sige at i H&M i Randers ALTID har tøj i str. 40 og opefter på tilbud og det er ofte trøjer

Anmeld

28. februar 2011

christensen

Dinna88 skriver:

H&M! Gå i H&M De er billige, og når det er den størrelse så kan du nemt være heldig at den er på tilbud! Jeg vil sige at i H&M i Randers ALTID har tøj i str. 40 og opefter på tilbud og det er ofte trøjer

tak  Jeg skal bare køre så langt for at komme i H&M så det næsten ikke kan betale sig..

Anmeld

28. februar 2011

Dinna88

christensen skriver:

tak  Jeg skal bare køre så langt for at komme i H&M så det næsten ikke kan betale sig..

Det var da ærgeligt. Hvad vil du give for dem? De koster vist 180 kr der, er det for meget? Hvis ikke, så kan de jo findes på deres hjemmeside

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.