Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der skulle tilfældigvis ikke være nogle der sidder derude og har nogle hætte trøjer til salg i str Large UDEN lynlås?
Har kigget lidt på TS men synes ikke der er så mange i Large, og jeg vil SÅ gerne ha mig nogle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
christensen skriver: Der skulle tilfældigvis ikke være nogle der sidder derude og har nogle hætte trøjer til salg i str Large UDEN lynlås? Har kigget lidt på TS men synes ikke der er så mange i Large, og jeg vil SÅ gerne ha mig nogle
H&M! Gå i H&M De er billige, og når det er den størrelse så kan du nemt være heldig at den er på tilbud! Jeg vil sige at i H&M i Randers ALTID har tøj i str. 40 og opefter på tilbud og det er ofte trøjer
Dinna88 skriver: H&M! Gå i H&M De er billige, og når det er den størrelse så kan du nemt være heldig at den er på tilbud! Jeg vil sige at i H&M i Randers ALTID har tøj i str. 40 og opefter på tilbud og det er ofte trøjer
tak Jeg skal bare køre så langt for at komme i H&M så det næsten ikke kan betale sig..
christensen skriver: tak Jeg skal bare køre så langt for at komme i H&M så det næsten ikke kan betale sig..
Det var da ærgeligt. Hvad vil du give for dem? De koster vist 180 kr der, er det for meget? Hvis ikke, så kan de jo findes på deres hjemmeside
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128