Lækkert tøj til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
651 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

dollygirl

Hej piger har lige ryddet skabet , der er masser af tøj som jeg ikke bruger og nogle som jeg aldrig har brugt, prismærket hænger stadig på .

Hvis du er interesseret i noget af det , så spørg efter størrelse og pris .. sælger meget billigt ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

dollygirl

13. marts 2011

Bellinda89

lillepuller skriver:

Hej piger har lige ryddet skabet , der er masser af tøj som jeg ikke bruger og nogle som jeg aldrig har brugt, prismærket hænger stadig på .

Hvis du er interesseret i noget af det , så spørg efter størrelse og pris .. sælger meget billigt ..

Nummer 2 billede - den lyserøde kjole - str & pris på den ?Nummer 3 billede : Den røde top til højre - str & pris ?Billed 5 : str & pris ?Nederdelen på det sidste billed - str & pris?

Anmeld

13. marts 2011

MaliksMor

lillepuller skriver:

Hej smukke

Str og pris på billede 1, den skinnene strop bluse.

Anmeld

14. marts 2011

dollygirl

CelinasMoarh skriver:

Nummer 2 billede - den lyserøde kjole - str & pris på den ?Nummer 3 billede : Den røde top til højre - str & pris ?Billed 5 : str & pris ?Nederdelen på det sidste billed - str & pris?

hej den lyserøde kjole er solgt , den røde top er xs 80kr den sorte nederdel er small 80kr også for den

Anmeld

14. marts 2011

dollygirl

CamillaRH skriver:

Hej smukke

Str og pris på billede 1, den skinnene strop bluse.

hej smukke  xs og 90 100kr

Anmeld

14. marts 2011

Christopher&Andreas

lillepuller skriver:

pris og str. på begge skjorter lilla og hvid korte ærmer og begge jeans

Anmeld

14. marts 2011

dollygirl

gitte&christopher skriver:

pris og str. på begge skjorter lilla og hvid korte ærmer og begge jeans

De er solgte desværre men kun jeans til venstre er 25/32 fra only og til højre er fra vila 26/34

Dem fra only er ikke brugt, prismærket hænger stadig på og har kostet 500kr , dem fra vila er brugt og du kan få dem til 100 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.