Sophias dramatiske fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Moar2011

Denisep skriver:

Jo det vil jeg mene det er. Altså er slet ikke blevet undersøgt på den måde i min graviditet. Men før jeg blev gravid var det meningen jeg skulle ha været til noget undersøgelse pga jeg havde sindsyge smerter ved sex , men de valgte at vente til jeg havde født...

pyha frygter bare så meget at netop det der skal ske. har os valgt at sige til min jdm at hvis de er det mindste i tvivl, så ville jeg altså have et PKS, .. hmm underligt at de ikke bare undersøgte dig, så du ikke sq opleve en fødsels på den måde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

2babygirls

Puuuuha, sikke en opelvelse

Håber da snart at du også har fået "slugt" kamelen så du er helt tom i hovedet og klar til at fylde det med dejlige minder om din datter.

Skal vi slet ikke se et lille billede af hende ???

Anmeld

28. februar 2011

Maria-s

Stort tillykke med din fantastiske pige. Det lyder til hun er en god fighter allerede fra starten af Er glad for at høre at det hele er endt lykkeligt, trods de noget hårde strabasser. Endnu engang tillykke med din lille prinsesse HVor stor er hun egentlig?

Anmeld

28. februar 2011

Pinkrose

Maria-s skriver:

Stort tillykke med din fantastiske pige. Det lyder til hun er en god fighter allerede fra starten af Er glad for at høre at det hele er endt lykkeligt, trods de noget hårde strabasser. Endnu engang tillykke med din lille prinsesse HVor stor er hun egentlig?

Ja hun er nemlig en rigtig dugrude hun er 3240 og50 lang

Anmeld

28. februar 2011

Pinkrose

Maria-s skriver:

Ja hun er nemlig en rigtig dugrude hun er 3240 og50 lang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.