en top-lækker restaurant i Barcelona?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Caroline86

Hej tøser...

Nogen der kender en helt outstanding restaurant i Barcelone? Den må gerne være pricy, men behøver det selvfølgelig ikke

Vores forældre skal til Barcelona i forbindelse med deres fødselsdage og så vil vi gerne give dem en lækker middag på en god restaurant dernede...

Gode ideer?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Caroline86

opsedasse

Anmeld

28. februar 2011

FrkT

Det lyder super lækkert, og som en dejlig gave til dem, søde.... har desværre ikke selv været der, så kan ikke anbefale noget. Men fandt lige denne side med de top 10 bedst ratede restauranter i Barcelone  Take a look!

http://www.barcelona.com/barcelona_city_guide/where_to_eat_barcelona/top_10_best_restaurants_in_barcelona

Anmeld

28. februar 2011

Caroline86

FrkT skriver:

Det lyder super lækkert, og som en dejlig gave til dem, søde.... har desværre ikke selv været der, så kan ikke anbefale noget. Men fandt lige denne side med de top 10 bedst ratede restauranter i Barcelone  Take a look!

http://www.barcelona.com/barcelona_city_guide/where_to_eat_barcelona/top_10_best_restaurants_in_barcelona

tak, smukke

Anmeld

28. februar 2011

FrkT

Caroline86 skriver:

tak, smukke

Det var så lidt. Og så opdagede jeg lige at jeg er kommet til at skrive Barcelone i stedet for Barcelona  Jamen hvad ER det dog for en uorden! ALTSÅ SIMPELTHEN! 

Anmeld

28. februar 2011

Caroline86

FrkT skriver:

Det var så lidt. Og så opdagede jeg lige at jeg er kommet til at skrive Barcelone i stedet for Barcelona  Jamen hvad ER det dog for en uorden! ALTSÅ SIMPELTHEN! 

det kan da sagtens være det er en der hedder Lone der bor dernede det kan man ikke lige sådan vide hæhæhæ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.