hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Moar2011

I er nok bleven spurgt om det flere gange..

men hvilken uge ville være bedst uge 28 eller 29 eller helt vente til uge 30 med en 3D scanning? - jeg har læst at der skal være rimlige med foster vand eftersom billederne så er det bedre. og jeg er en lille lav dame, så tror ikke jeg har voldsom meget  fostervand, og maven måler 89 rundt. ved ikk om i kan bruge de oplysninger til noget, for at i kan sige hvilken uge i synes vil være bedst

hilsen lykkelige gravide der er i uge 27.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Moar2011

ingen der ville dele deres mening og råd ?

Anmeld

28. februar 2011

Janni.

Babyklar skriver:

I er nok bleven spurgt om det flere gange..

men hvilken uge ville være bedst uge 28 eller 29 eller helt vente til uge 30 med en 3D scanning? - jeg har læst at der skal være rimlige med foster vand eftersom billederne så er det bedre. og jeg er en lille lav dame, så tror ikke jeg har voldsom meget  fostervand, og maven måler 89 rundt. ved ikk om i kan bruge de oplysninger til noget, for at i kan sige hvilken uge i synes vil være bedst

hilsen lykkelige gravide der er i uge 27.

Pga jul/nytår fik vi først taget 3D billeder i uge 30. Jeg er 100 % tilfreds med de billeder vi fik taget. 

Anmeld

28. februar 2011

Holbæktrunten

hVIS JEG VAR DIG, VILL EJEG RINGE TIL SCANNINGSKLINIKKEN OG SPØRGE

Anmeld

28. februar 2011

Moar2011

Buito skriver:

Pga jul/nytår fik vi først taget 3D billeder i uge 30. Jeg er 100 % tilfreds med de billeder vi fik taget. 

okey dejligt at høre .. men tror du ikk også man får nogle gode nogen i uge 28?

Anmeld

28. februar 2011

Moar2011

Holbæktrunten skriver:

hVIS JEG VAR DIG, VILL EJEG RINGE TIL SCANNINGSKLINIKKEN OG SPØRGE

har jeg gjort , og hun siger at uge 28 og op er fine resultater ..  det er forskelligt fra person til person hvilken uge der er bedst.

Anmeld

28. februar 2011

Janni.

Babyklar skriver:

okey dejligt at høre .. men tror du ikk også man får nogle gode nogen i uge 28?

Jo det tror jeg da. Kan godt forstå at du vil forhøre dig her på baby, det er jo trods alt lidt penge man smider efter de billeder 

Anmeld

28. februar 2011

Moar2011

Buito skriver:

Jo det tror jeg da. Kan godt forstå at du vil forhøre dig her på baby, det er jo trods alt lidt penge man smider efter de billeder 

Ja, det er det nemlig heh . . og så kan jeg godt lide at høre andre fortælle om deres oplevelse af det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.