Emil fra nyfødt til nu - OVER-MEGA Billedespam! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Sees

Hej piger.

Her sidder jeg og kigger på min skoldkoppe fyldte dreng, og tænkte at nu ville jeg lige spamme jer med billeder af ham, fra de sidste to år - Sorry, jeg kunne ikke lade være  

Enjoy

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Aves.

Lækre smilehuller....smuk som sin moar.

Jeg sidder her og ser på billeder af min snart 14 årige søn..det er så vildt at tiden bare er gået og gået uden jeg lige opdagede hvor den blev af...men det kan jegs e nu..store knægt..

Anmeld

28. februar 2011

Kvindemin

Skønne skønne skønne drengebarn

Anmeld

28. februar 2011

Baby2010/2013

Sees. skriver:

Hej piger.

Her sidder jeg og kigger på min skoldkoppe fyldte dreng, og tænkte at nu ville jeg lige spamme jer med billeder af ham, fra de sidste to år - Sorry, jeg kunne ikke lade være  

Enjoy

Hvor er han lækker hele vejen igennem!

Skøøøn dreng og sikke et højt hår han kan få

Anmeld

28. februar 2011

Sees

BabyDec2010 skriver:

Hvor er han lækker hele vejen igennem!

Skøøøn dreng og sikke et højt hår han kan få

Hihi, ja .. Et lille tegn på at det vidst MEGET snart er tid til en klipning

Anmeld

28. februar 2011

Sees

Chritinap skriver:

Skønne skønne skønne drengebarn

Anmeld

28. februar 2011

Sees

Eva. skriver:

Lækre smilehuller....smuk som sin moar.

Jeg sidder her og ser på billeder af min snart 14 årige søn..det er så vildt at tiden bare er gået og gået uden jeg lige opdagede hvor den blev af...men det kan jegs e nu..store knægt..

Åh, jeg tør slet ikke tænke tanken .. Tænk at jeg også skal komme dertil en dag!  

Anmeld

28. februar 2011

Aves.

Sees. skriver:

Åh, jeg tør slet ikke tænke tanken .. Tænk at jeg også skal komme dertil en dag!  

Hihi....og ja, før man lige aner, så er man der pludselig...men de bliver nu ikke mindre skønne med alderen....det er fantastisk at opleve sådan en halvvoksen knægt...og tænke, at ham har man været med til at præge og fået lov til at opleve vokse op..fantastisk...

Anmeld

28. februar 2011

Sees

Eva. skriver:

Hihi....og ja, før man lige aner, så er man der pludselig...men de bliver nu ikke mindre skønne med alderen....det er fantastisk at opleve sådan en halvvoksen knægt...og tænke, at ham har man været med til at præge og fået lov til at opleve vokse op..fantastisk...

Jamen jeg siger dig - Bare tanken om at min nevø bliver 18 år næste år, det gør mig helt klam i hænderne .. Han har altså ikke fået lov til at blive så stor!
Og når jeg kan have det sådan med ham .. Hvordan bliver det så ikke med min egen søn?!  

Men du har ganske ret - Det er jo fantastisk at se dem udvikle sig, og danne deres egen personlighed, meninger og holdninger.

Anmeld

28. februar 2011

Aves.

Sees. skriver:

Jamen jeg siger dig - Bare tanken om at min nevø bliver 18 år næste år, det gør mig helt klam i hænderne .. Han har altså ikke fået lov til at blive så stor!
Og når jeg kan have det sådan med ham .. Hvordan bliver det så ikke med min egen søn?!  

Men du har ganske ret - Det er jo fantastisk at se dem udvikle sig, og danne deres egen personlighed, meninger og holdninger.

Præcis....men altså, det går vel egentlig også stærkt...men på den anden side, hvem kunne holde ud at have små børn altid.. vi må holde fast i meningen med at få børn, selvom det er lidt hårdt... at skulle slippe dem en dag som hele selvstændige voksne mennesker.

PS, min lille basse på snart 5 år, er nu stadig min "lille baby"...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.