Harmonella er dukket op.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Happiness

Hej I skønne kvinder

Er I også ved at være lidt ramt af hormoner hos jer?!

Puha... Jeg kan blive stiktosset, tude og være glad på de samme 10 minutter... Stakkels kæresten, som bestemt ik kan hitte ud af det. Han blir så ked af det, og tror det er ham der er gal på den...

Og det "værste" er, at jeg selv er opmærksom på det, så får SÅ dårlig samvittighed over det Og så kan hele paraden begynde forfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

sabrina89

Jeg er i den grad begyndt at mærke det. Vi var ude og køre igår, da jeg så skal indtaste en adresse på gps'en. Da den ikke har fundet signal efter 5 min blev jeg så sur at jeg smed den ned i bunden af bilen (havde egenligt meget mere lyst til at kaste den ud af vinduet ) Da vi så skal til at sove igår aftes ligger min kæreste og fortæller hvor meget han elsker mig og han aldig vil miste mig. Begyndte jeg at stor tude Og måtte derefter forklare ham hvor mærkelig man kan opføre sig under graviditeten og vi endte med at ligge og grine af det

Anmeld

28. februar 2011

Happiness

sabrina89 skriver:

Jeg er i den grad begyndt at mærke det. Vi var ude og køre igår, da jeg så skal indtaste en adresse på gps'en. Da den ikke har fundet signal efter 5 min blev jeg så sur at jeg smed den ned i bunden af bilen (havde egenligt meget mere lyst til at kaste den ud af vinduet ) Da vi så skal til at sove igår aftes ligger min kæreste og fortæller hvor meget han elsker mig og han aldig vil miste mig. Begyndte jeg at stor tude Og måtte derefter forklare ham hvor mærkelig man kan opføre sig under graviditeten og vi endte med at ligge og grine af det

Hihi... Jeg var ved at smadre en tallerken igår, fordi den ik lige ville være i opvaskeren som jeg ville... hehe...

Vi griner også lidt af det. Stortuder også til det mindste i film... Og af indlæg jeg læser herinde...

Anmeld

3. marts 2011

heisamig

Hvor gør det mig glad at høre, at jeg ikke er den eneste. Føler mig som et omvandrende monster nogle gange og kan seriøst ikke styre det. Min kæreste er heldigvis god til at grine lidt af mig, når jeg er totalt unfair, så det er heldigt. Men jaaa jaaa tænkte jeg - det er sguda bare pjat. HA man bliver klogere...

Jeg er forresten præcis halvvejs idag Ville lige dele det.

Anmeld

3. marts 2011

Happiness

heisamig skriver:

Hvor gør det mig glad at høre, at jeg ikke er den eneste. Føler mig som et omvandrende monster nogle gange og kan seriøst ikke styre det. Min kæreste er heldigvis god til at grine lidt af mig, når jeg er totalt unfair, så det er heldigt. Men jaaa jaaa tænkte jeg - det er sguda bare pjat. HA man bliver klogere...

Jeg er forresten præcis halvvejs idag Ville lige dele det.

Er også glad for jeg ik er den eneste. Jeg er nemlig også rigtig unfair! Er lidt teenage agtig til tider, alt hvad jeg siger er rigtigt, og alt hvad han siger er forkert! hehe... Og man kan absolut ik diskutere med mig, for så begynder jeg at hylle.... haha... Komisk når man snakker om det, men bestemt ik sjovt i situationen. Man kan jo slet ik styre det!

Og tillykke med halvvejs målet Det er et dejligt mål at nå.

Anmeld

5. marts 2011

heisamig

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.