Prævention

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej alle.

Hvad bruger I af prævention og hvad vil I anbefale?

Har selv brugt yasmin p-piller før jeg blev gravid. Efter fødslen brugte jeg minipiller og er nu tilbage på yasmin. Men synes faktisk jeg har det dårligt i min krop efter jeg er kommet tilbage til yasmin, føler mig ikke frisk og klar som jeg burde og har problemer med min hud. Overvejer at gå tilbage til minipillerne, da jeg havde det bedre der, men de jo desværre knapt så sikre. Man kan jo også få en spiral men tanken om at have "noget" siddende i mig virker skræmmende.

Hvad vil I anbefale - fordele/ ulemper...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Hej alle.

Hvad bruger I af prævention og hvad vil I anbefale?

Har selv brugt yasmin p-piller før jeg blev gravid. Efter fødslen brugte jeg minipiller og er nu tilbage på yasmin. Men synes faktisk jeg har det dårligt i min krop efter jeg er kommet tilbage til yasmin, føler mig ikke frisk og klar som jeg burde og har problemer med min hud. Overvejer at gå tilbage til minipillerne, da jeg havde det bedre der, men de jo desværre knapt så sikre. Man kan jo også få en spiral men tanken om at have "noget" siddende i mig virker skræmmende.

Hvad vil I anbefale - fordele/ ulemper...

hvor længe har du taget dine p-piller ?
kroppen skal jo lige vende sig til dem igen jeg selv blødte en del gennem hele den første pakke og var rigtig skidt, men nu er der intet
og har hørt en masse ting om spiralen, kunne dog ikke selv tænke mig en da den kan falde ud uden at man opdager det og kender en del der har taget utrolig meget på efter at have den fået sat op

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Jennifer skriver:

hvor længe har du taget dine p-piller ?
kroppen skal jo lige vende sig til dem igen jeg selv blødte en del gennem hele den første pakke og var rigtig skidt, men nu er der intet
og har hørt en masse ting om spiralen, kunne dog ikke selv tænke mig en da den kan falde ud uden at man opdager det og kender en del der har taget utrolig meget på efter at have den fået sat op

Okay, ja jeg er heller ikke helt begejstret for at få noget som helst sat op. Har taget min p piller ca. 2 uger nu så kunne da godt være jeg lige skulle give det lidt tid...

Anmeld

28. februar 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Okay, ja jeg er heller ikke helt begejstret for at få noget som helst sat op. Har taget min p piller ca. 2 uger nu så kunne da godt være jeg lige skulle give det lidt tid...

syntes jeg da at du skulle prøve..
ellers er der jo også p-ring, p-stav osv. men de sidder jo også inde i kroppen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.