Er stolt af min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Jakob'sMor

God formiddag piger.

Ville bare lige dele min glæde med jer, Jakob har to nætter i træk sovet fra kl 22:30-06:00.

Er så stolt en mor, ved jo selvfølgelig ikke om det er normalt af børn på 6 uger?

Ha en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Sakris

Wow, hvor er han dygtig  Nyd det!!!!

Min datter er 9 uger hun har sammenlagt haft 3 nætter hvor hun har sovet 6 timer i streg. Tror bestemt ikke det er normen, at de allerede sover igennem når de er 6 uger! 

Anmeld

28. februar 2011

jannebjerre

SEJT

Anmeld

28. februar 2011

MamaLook

BetinaMikkel skriver:

God formiddag piger.

Ville bare lige dele min glæde med jer, Jakob har to nætter i træk sovet fra kl 22:30-06:00.

Er så stolt en mor, ved jo selvfølgelig ikke om det er normalt af børn på 6 uger?

Ha en god dag

Wohoo hvor lækkert  Tillykke

Min søn er 7 uger - og han har også lige 3 nætter i træk sovet fra ca. 23.30-7.00

Hurra, man føler sig som et nyt og bedre menneske, når man får lov at sove uafbrudt (næsten da, jeg vågner alligevel hver 4. time, men så kan jeg lægge mig igen, når jeg har set, han sover sødt)

Anmeld

28. februar 2011

Jakob'sMor

Mirakel skriver:

Wohoo hvor lækkert  Tillykke

Min søn er 7 uger - og han har også lige 3 nætter i træk sovet fra ca. 23.30-7.00

Hurra, man føler sig som et nyt og bedre menneske, når man får lov at sove uafbrudt (næsten da, jeg vågner alligevel hver 4. time, men så kan jeg lægge mig igen, når jeg har set, han sover sødt)

Ja, det er fedt. Jeg vågner også der hvor han plejer at skulle spise dejlig at at høre hans snorken og selv sove videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.