Størrelse 86 - En masse billigt tøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. februar 2011

JustAnotherName

sne190810 skriver:

Nu kom det, - so sorry

Sådan ....Så skulle der være lidt at vælge imellem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Sasja77

JustAnotherName skriver:

45.

Sød hvid strik-cardigan = 25 kr.

Denne her vil jeg også gerne købe:-)

Anmeld

28. februar 2011

JustAnotherName

Denne her vil jeg også gerne købe:-)

Alletiders

Indtil nu har jeg lagt nr. 13, 16, 17 og 45 til side til dig.
Alle dele koster 25 kr. Så det bliver ialt for 100 kr. plus porto.

Jeg får det lige vejet, så sender jeg en PB. med konto-oplysninger, osv, når jeg ved hvad forsendelsen vil komme til at koste (jeg gætter på, som B-post, 40,50 kr.)

Tak fordi du vil handle.

Mvh. Katrine.

Anmeld

28. februar 2011

JustAnotherName

Maria. skriver:

Og den her..

Hejsa 

Jeg har nu lagt nr. 2, 6, 12, 21 og 33 til side til dig.
Der er tøj for ialt 120 kr. Så kommer porto oveni.
Jeg skal lige have det pakket og vejet, så skriver jeg en privat besked til dig, så vi kan udveksle adresse og kontonummer mv. Ok?!

Tak fordi du har lyst til at handle.
Mvh. Katrine.

Anmeld

6. marts 2011

JustAnotherName

19. marts 2011

JustAnotherName

Op igen...

Anmeld

19. marts 2011

MariaJ

Jeg er interesseret i nr 9, 20, 35 og 37. Har du det stadig og hvilken stand er tøjet i? Hvor store er badebukserne (altså små eller store i størrelsen). Min datter er str 74-80, og jeg er kun interesseret i dem, hvis du tror hun vil kunne bruge dem fra nu af.

Anmeld

19. marts 2011

JustAnotherName

Jeg er interesseret i nr 9, 20, 35 og 37. Har du det stadig og hvilken stand er tøjet i? Hvor store er badebukserne (altså små eller store i størrelsen). Min datter er str 74-80, og jeg er kun interesseret i dem, hvis du tror hun vil kunne bruge dem fra nu af.

Hej.

Der står " SOLGT !!!" udfor varen, hvis den er solgt. Nr. 20 er solgt.

Men jeg har stadig nr. 17, 35 og 37.
Tøjet er i pæn stand!! Og størrelsen på badebukserne er meget fleksible i størrelsen. De kan passe alt fra 74/80 og strække sig 86 (størrelsen hedder 86), så de er svarende til den størrelse som de skal 

Anmeld

19. marts 2011

MariaJ

JustAnotherName skriver:

Hej.

Der står " SOLGT !!!" udfor varen, hvis den er solgt. Nr. 20 er solgt.

Men jeg har stadig nr. 17, 35 og 37.
Tøjet er i pæn stand!! Og størrelsen på badebukserne er meget fleksible i størrelsen. De kan passe alt fra 74/80 og strække sig 86 (størrelsen hedder 86), så de er svarende til den størrelse som de skal 

OK. Det lyder fint. Jeg kan se at jeg kom til at skrive forkert med nummer 20 - det var slet ikke den jeg mente. Jeg mente nummer 14. Altså  9, 14, 35 og 37. (og ikke nummer 17 - ved heller ikke lige, hvor den kom fra).

Anmeld

19. marts 2011

JustAnotherName

MariaJ skriver:

OK. Det lyder fint. Jeg kan se at jeg kom til at skrive forkert med nummer 20 - det var slet ikke den jeg mente. Jeg mente nummer 14. Altså  9, 14, 35 og 37. (og ikke nummer 17 - ved heller ikke lige, hvor den kom fra).

Hahaha, ja, det går godt ....Det var vist MIG der fik nr. 17 ind af underlige uforklarlige grunde.

Men jeg har fundet de rigtige fire stykker tøj nu, og markeret det som solgt herinde.

Jeg skriver lige til dig privat, når jeg ved hvad det vejer og vil koste i porto. Så kan vi udveksle konto-nr. og adresse mv....

Mvh. Katrine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.