Et digt til mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.678 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Becks

Hej I skønne mennesker!

Min veninde bliver 30 på fredag, og i den anledning har jeg haft min gudsøn til overnatning fra igår til idag, da han skulle lave en gave til hende!

Han har så tegnet på et malerlærred, hvor der er 3 håndaftryk på og en masse streger  Han er 3 år..

Jeg kunne godt tænke mig der kom et digt på, som fortæller om et barn kærlighed til dets mor! Og da jeg åbenbart er total idiot til google idag, må I meget gerne hjælpe?! Jeg vedhæfter lige billedet så I kan se..

Billede nr 2 har han også malet idag, som en gave til hende..

Derudover, har vi klippet et stort lagen i 2 dele, og den ene del er fyldt med hans håndaftryk i guld, neon gul, neon lyserød og neon orange, der kommer til og stå tillykke med fødselsdagen mor! Den anden del, skriver jeg TILLYKKE MED DE 30 ÅR DIN SKØNNE PEBERMØ!
Dem sætter jeg fast i græsset ude foran hendes altan (Hun bor i stuen) om natten mellem torsdag og fredag, så hun ser dem, når hun ryger sin morgensmøg ude på altanen..

Billede 1: Der hvor digtet skal stå

Billede 2: Hans ekstra gave til mor

Billede 3: Min kreation idag til min gudsøn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

CarinaSB

Hej I skønne mennesker!

Min veninde bliver 30 på fredag, og i den anledning har jeg haft min gudsøn til overnatning fra igår til idag, da han skulle lave en gave til hende!

Han har så tegnet på et malerlærred, hvor der er 3 håndaftryk på og en masse streger  Han er 3 år..

Jeg kunne godt tænke mig der kom et digt på, som fortæller om et barn kærlighed til dets mor! Og da jeg åbenbart er total idiot til google idag, må I meget gerne hjælpe?! Jeg vedhæfter lige billedet så I kan se..

Billede nr 2 har han også malet idag, som en gave til hende..

Derudover, har vi klippet et stort lagen i 2 dele, og den ene del er fyldt med hans håndaftryk i guld, neon gul, neon lyserød og neon orange, der kommer til og stå tillykke med fødselsdagen mor! Den anden del, skriver jeg TILLYKKE MED DE 30 ÅR DIN SKØNNE PEBERMØ!
Dem sætter jeg fast i græsset ude foran hendes altan (Hun bor i stuen) om natten mellem torsdag og fredag, så hun ser dem, når hun ryger sin morgensmøg ude på altanen..

Billede 1: Der hvor digtet skal stå

Billede 2: Hans ekstra gave til mor

Billede 3: Min kreation idag til min gudsøn

Hejsa ..

Under min profil er der en tråd med et personligt billed vi har fået lavet .. der er et digt til mig og per .. ved ikke om du kan bruge det .. ? men det er super sødt .. 

https://www.baby.dk/debat/92862pi1/ordet-er-frit/i-skal-sq-lige-se-mit-fine-billede.aspx

Anmeld

27. februar 2011

Becks

CarinaSB skriver:

Hejsa ..

Under min profil er der en tråd med et personligt billed vi har fået lavet .. der er et digt til mig og per .. ved ikke om du kan bruge det .. ? men det er super sødt .. 

https://www.baby.dk/debat/92862pi1/ordet-er-frit/i-skal-sq-lige-se-mit-fine-billede.aspx

Kæft hvor er det sødt! Må jeg stjæle den? Evt til et andet billede til hende..

Anmeld

27. februar 2011

CarinaSB

Tutter skriver:

Kæft hvor er det sødt! Må jeg stjæle den? Evt til et andet billede til hende..

Det må du helt bestemt .. :D

Anmeld

27. februar 2011

Becks

CarinaSB skriver:

Det må du helt bestemt .. :D

1000 tak

Anmeld

27. februar 2011

CarinaSB

Tutter skriver:

1000 tak

Var så lidt 

Anmeld

27. februar 2011

Becks

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.