Stem på dit favoritnavn, please :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Anonym

Jeg har stemt blankt, da jeg ikk bryder mig om nogel af navnene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

jannebjerre

Helt klart Rosa

Anmeld

28. februar 2011

Anonym

Rosa......

Er slet ikke til de der meget gamle navne som åbenbart er moderne at kalde sine børn lige for tiden......

Anmeld

28. februar 2011

Polkaprik

Har stemt på sarah da det er det min egen datter hedder. Men skulle jeg have en datter mere vil jeg gerne have hun skal hedde Ester

Anmeld

3. marts 2011

Mulse-mor

Jeg stemte Rosa, men kan også godt li Esther

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej, jeg er lidt i tvivl om nogle navne til barnet. Rent faktisk aner jeg ikke hvilket jeg skal vælge og om der også skal være mellemnavn. Alle navnene har lidt gammeldags-feel over sig, da de fleste er 'arve-navne'.

Gider i stemme og evt begrunde?

Tak

p.s. Kan et barn have samme navn som et af forældrene?

Rosa og Sarah. Fordi jeg ikke bryder mig om gammeldags navne. Jeg hedder selv Birgitte til mellemnavn, men er ikke specielt glad for det, så undlader ofte at bruge det

Anmeld

3. marts 2011

TbCp

Jeg har stemt Esther, men kan faktisk ikke vælge mellem Sarah, Esther og Rosa, synes de alle er rigtig fine navne!

Anmeld

3. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej, jeg er lidt i tvivl om nogle navne til barnet. Rent faktisk aner jeg ikke hvilket jeg skal vælge og om der også skal være mellemnavn. Alle navnene har lidt gammeldags-feel over sig, da de fleste er 'arve-navne'.

Tak

Ja, nu har jeg valgt Sarah, for havde jeg fået en pige mere, kunne det da godt komme på tale.
Men jeg holder også meget af Esther.

Anmeld

3. marts 2011

bøgelund

Anonym skriver:

Tak

Rosa er meget sødt.

ang samme navn som forældre, vores datter hedder Anna Kirstine. og jeg hedder Kirstine til fornavn. efter min farmor. så det går jo igen. 

Anmeld

3. marts 2011

Lone Jakobsen

Rosa og Sarah. Fordi jeg ikke bryder mig om gammeldags navne. Jeg hedder selv Birgitte til mellemnavn, men er ikke specielt glad for det, så undlader ofte at bruge det

jeg måtte lige citere dig. hedder nemlig også Birgitte til mellemnavn, og har heller aldrig brudt mig særlig meget om det.

kan bedst li navnet Sarah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.