Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
idamaria83 skriver: Det vidste jeg faktisk godt men med alle de ufatteligt smukke kager, du spytter ud, så er der MASSER af inspiration at hente (eller tyvstjæle) fra dig
Det vidste jeg faktisk godt men med alle de ufatteligt smukke kager, du spytter ud, så er der MASSER af inspiration at hente (eller tyvstjæle) fra dig
Tak tak... stjæl du bare
Flot flot kage Kan godt forstå at du er stolt
Åhhh sejt gået Hold K**t den er flot, du er super sej!!
Hvor er den bare skøn
Hvor er den bare fed.. hvordan har du lavet balloner ? og hvad er stængerne ?
Den er bare GUDESMUK og LÆKKER! Du kan virkelig være stolt af den Vi var SÅ glade for den Den kunne på ingen måde have været bedre og alle gæsterne var så imponeret over den
Den gjorde helt bestemt vores dag endnu bedre
LAURAS MOR skriver: Hvor er den bare fed.. hvordan har du lavet balloner ? og hvad er stængerne ?
Ballonerne er skåret ud af udrullet fondant - stængerne er blomstertråd købt hos en online kagebutik - husker ikke hvilken
Meilby skriver: Den er bare GUDESMUK og LÆKKER! Du kan virkelig være stolt af den Vi var SÅ glade for den Den kunne på ingen måde have været bedre og alle gæsterne var så imponeret over den Den gjorde helt bestemt vores dag endnu bedre
Dét er jeg meget glad for!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128