Såååå lykkelig :-) Håber på det bedste nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

C@mill@

Er så glad for tiden.. For den 18 feb testede jeg ved en tilfældighed for æggeløsning.

Der står på testen at man skal tisse på den i 3 sek, jeg nåede ikk engang at tage den væk fra min tisstråle for teststregen begyndte at komme...

Vi har prøvet i lang tid men dog aldrig før med æggeløsningstest hjælp så er meget glad for jeg dog på en slags pind kan finde ud af at lave 2 streger

Og ja så kan i tænke jeg til hva vi lavede resten af den weekend + at manden for første gang (trods meget trætte ben) vandt et mtb løb med mellem 30-50 sek ned til nr 2

Lidt sejt og endnu sejere hvis det er den dag vores blyb blev undfanget...

Tester den 5-6 marts

Her er billedet af testen:

Den svage er kontrolstregen og den kraftige er TESTSTREGEN

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Janni.

Håber der er en spirer på vej 

Anmeld

13. marts 2011

C@mill@

Desværre ingen baby til os denne gang  Det var så først måned med æggeløsningstest  

Håber bare sååå meget snart at det lykkes

Har det sidste stykke tid tænkt meget på navne og hver gang jeg har hørt et nyt tænkt på det da vi begge går meget op i at når vi får en lille skal den ha en specielt navn da det bliver et specielt barn

Manden har da vi startede baby projekt for nogle år siden en dag (i sjov troede jeg) sagt at han synes hvis det bliver en pige skal hun hedde Viola, grinte bare af ham den gang men gennem årende har han holdt fast i det og på det sidste er jeg blevet mere og mere glad for det, er ikk forelsket i det navn men synes nu det er meget sødt og endnu mere historien bag til hvis nu vi får en pige.. Så ville vi kunne sige at det har far altid ville ha du sku hedde Viola Skov-Nyvang....

Men er helt vild med navne med bindestreg altså at et barn har to navne så tøser gider ikk hjælpe mig med nogle pige navn hvor der er Viola i???? Anna-viola synes jeg om, anna efter min farmor og viola efter mandens ønske men mandens kusine har fået en datter som skal hedde anna-my så synes ikk rigtig vi os kan ha en anna.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.