Endelig blev det min tur <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Angelspot

Endelig

Torsdag morgen kl 8.17 kom den skønneste lille dreng til verden. Oliver var født efter kun 7 timer fra den første ve, og det var en helt igennem fantastisk oplevelse

3870 gram og 55 cm lang var han, helt perfekt og vidunderlig

FB kommer en af dagene, vi er lige kommet hjem fra sygehuset i dag, så vi skal lige nyde hinanden. Ihhh hvor har i dog bare ret alle jer der også har født, det er helt igennem noget man ikke vil være foruden, på trods af smerterne.

Nu vil jeg gå hen og nærstudere min søn endnu en gang (det er så sket ret meget på det sidste ) og så får i lige FB en anden dag

Dejlig søndag aften til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

AnneBJ

Ih jamen stort tillykke med Oliver!!Glæder mig til at se billeder og læse FB! Dejligt at fødslen var nem og god! - trods smerterne! 

Anmeld

27. februar 2011

Maria-s

Åhhhhhh hvor lyder det bare til at du har haft en god oplevelse  Vil glæde mig til du får tid til at nedfælde din FB og sende lidt billeder med.

Anmeld

27. februar 2011

Marco2

Sttoooorrt tillykke med ham. Og ja det er bare så fantastisk og selv om det gør naller er man stort set klar til at gøre det igen med det samme … næsten 

Glæder mig til at læse FB og se billeder … når su er blevet færdig med at nærstudere din søn. Men så kan der jo godt gå lang tid inden det kommer, for det er svært at se sig mæt.

AG

Anmeld

27. februar 2011

Sofia

Nåååh stort tillykke med lille Oliver - hit med masser af billeder

Anmeld

27. februar 2011

piadas

Dejligt at du slap for at gå alt for lang tid over!

Stort tillykke med lille Oliver - han vejede næsten det samme som min Oliver for snart 10 år siden (3880 g)!

Jeg vil glæde mig til FB og billeder, men jeg vil give AG ret - hvis du skal være færdig med at kigge på Oliver først, kan der gå lang tid...så havde jeg i hvert fald ikke selv fået skrevet min endnu, for man kan jo bare sidde og glo på den lille bebs hele tiden!

Anmeld

28. februar 2011

Laura25

Stort tillykke med den lille guldklump! Jeg glæder mig til FB og billeder af vidunderet.

Anmeld

28. februar 2011

Kit

Stort tillykke med den lille dreng.

Glæder mig til FB og masser af billeder.

Anmeld

28. februar 2011

Maja88

stort tillykke med den lille fyr..

Anmeld

3. marts 2011

Angelspot

Tusind tak for de søde ord, ja jeg var glad for at slippe for at gå alt for lang tid over

Hvor er det fantastisk at være blevet MOAR

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.