Jeg vil giftes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

HopinWishin

Tilmeldt skriver:

Jeg vil også giftes!!!!!!!!

Hvor længe har I været sammen? 

Vi har været kærester i 8 år, og er stadigvæk ik forlovet!! Kæresten vil ik ha at jeg frier, det vil han selv... Det går bare ik så satans stærkt med at komme på knæ!!   Godt de lover islag.. Måske han skvatter ned på knæet!?

Stine og Lisa.

Hehe.. min kæreste vil ikke ha at det er mig der frier.... ( inderst inde vil jeg jo også helst at det er ham der frier hehe)

Men til marts har vi været sammen i 3 år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

HopinWishin skriver:

Hehe.. min kæreste vil ikke ha at det er mig der frier.... ( inderst inde vil jeg jo også helst at det er ham der frier hehe)

Men til marts har vi været sammen i 3 år...

Jah, jeg synes nu også at det er mest romantisk hvis det er ham der frier... Jeg har også kun truet med det, for at få lidt gang i ham.. Det virker åbenbart ik!?!

Stine og Lisa.

Anmeld

27. februar 2011

HopinWishin

Jubiii!!!! Min kæreste og jeg skal ud og se på ringe på onsdag!!

Godt nok kom han ikke ned på knæ.... men han spurgte ''Vil du gifte dig med mig??''

Jeg har sommerfugle i maven!!

Anmeld

27. februar 2011

stelllasmand

re rolig det gør han i dag jeg firede til min kone da jeg var 17 og vi blev gift i oktober og hun blev gravid og snart føde

Anmeld

27. februar 2011

henh01

Her er tingene også lidt atypiske. Vi har sat dato for bryllup, fundet ud af hvor vi vil holde det, sat et ca beløs af osv. Vi har kigget ringe og ved lige præcist hvilke vi vil have. Det eneste vi mangler nu er egentlig bare det skide frieri. hahahaha

Anmeld

27. februar 2011

Mumto3

tillykke med frieret!!!

Vi havde slet ikke snakket om at blive gift, men vi var begge klar. Jeg ANEDE ikke han ville fri, men tog virklig 'røven' på mig og gav den hele armen (bortførte mig til et slot, vhor han faldt på knæ med en rød rose , bagefter var der champange, et smykke og så havde han bestilt overnatning i brudesuiten), nå men det jeg ville fortælle var, at jeg var klar til at blive gift og manden havde så opdaget at jeg havde siddet og kigget på brudekjoler på computeren!!! -atlså INDEN han friede!!!

Jeg håber I får et fantastisk bryllup!!! -godt han fik friet!

Anmeld

27. februar 2011

HopinWishin

Mumto3 skriver:

tillykke med frieret!!!

Vi havde slet ikke snakket om at blive gift, men vi var begge klar. Jeg ANEDE ikke han ville fri, men tog virklig 'røven' på mig og gav den hele armen (bortførte mig til et slot, vhor han faldt på knæ med en rød rose , bagefter var der champange, et smykke og så havde han bestilt overnatning i brudesuiten), nå men det jeg ville fortælle var, at jeg var klar til at blive gift og manden havde så opdaget at jeg havde siddet og kigget på brudekjoler på computeren!!! -atlså INDEN han friede!!!

Jeg håber I får et fantastisk bryllup!!! -godt han fik friet!

Årh det lyder også dejligt!!

Og tak.. *s*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.