Fru'Rugaard skriver:
Det er nemlig også det jeg har hørt, men der er da mange babyer der altid har skindfutter på, de sidder da også rimelige tætte på fødderne 
Da vi tog til skobutikken, for at købe de første sko, var deres første spørgsmål også om hun var beyndt at gå helt selv. Og om hun have gået selv et stykke tid.
Mht. skindfutterne så formere de sig jo lidt til foden og der er jo ingen fast bund. tror det er en afgørende forskel.
Børn må heller ikke få svangstøtte, de de er født med en fedtpude på dette sted og det er en del af deres balance punkt.
Så vent til det bliver forår, så kan du købe nogle flotte forårsbaby sko.
Vi fik vurderet vores datters fødder i butkken og fik det råd at købe smalle sko til hende, da hun havde smalle fødder. Det havde jeg aldrig selv set og synes derfro deres ekspetise er guld værd.
Jeg havde nok bare puttet hendei et par smarte moderigtige sko, men endte med at vælge ud fra andre kritirier.
Og så et godt råd- som jeg ikke fik- når sdu skal købe forårs skoene, så køb den med beskyttelse på snuden. For de bliver så grimme når de vælger at kravle i ny og næ
Anmeld